بیمارستان های تامین اجتماعی به نقاط کمتر برخوردار کشور می روند
 سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در نشست مسئولان تشکل های کارگری با مجمع نمایندگان مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی، همزمان با هفته کار و کارگر اظهار داشت: سال گذشته ٤٢ هزار میلیارد تومان حقوق به بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان پرداخت شد که در 3 سال گذشته بیش از ٢ برابر افزایش یافته است.
 
وی ادامه داد: مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری مانند سال های استقرار دولت تدبیر و امید بالاتر از نرخ تورم افزایش یافته و سعی می کنیم گام هایی برداریم تا جبران سال های گذشته انجام شود.
 
نوربخش با اشاره به طرح کرامت رضوی گفت: امسال ٤٠ هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی به مشهد مقدس اعزام می شوند و تلاش می کنیم ١٠ هزار نفر از بازنشستگان نیز به عتبات عالیات مشرف شوند.
 
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: در سال ٩٢، ٧ هزار میلیارد تومان هزینه درمان این سازمان بود در حالی که این مبلغ در سال گذشته به ١٩ هزار میلیارد تومان رسید.
 
وی افزود: دولت، سال گذشته ٩٢٠٠میلیارد تومان از بدهی هایش به سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کرد.
 
نوربخش با بیان اینکه اموال و دارایی های سازمان تامین اجتماعی متعلق به کارگران و بازنشستگان است، گفت: از این اموال صیانت می کنیم و با پیگیری های انجام شده و حکم دستگاه قضایی ٦٠٠میلیارد تومان از اموال بیمه شدگان به این سازمان بازگشت.
 
وی با بیان اینکه برای ارتقای خدمات درمانی در نقاط مختلف کشور تلاش می کنیم، گفت: دستگاه آنژیوگرافی در بیمارستان تامین اجتماعی شهدای کارگر یزد راه اندازی می شود.