هلاکت سوداگر مرگ در درگیری با نیروهای پلیس
سردار سعید کمیلی اظهار داشت: مرزداران گردان مرزی سیرکان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، از انتقال محموله مواد مخدر به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، تشدید پوشش نوار مرزی را در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی افزود: قاچاقچیان قصد داشتند بوسیله یک دستگاه خودرو تویوتا مقادیر قابل توجهی مواد را به داخل کشور منتقل کنند که با واکنش به موقع مرزبانان مواجه شدند بنابراین با برجای گذاشتن محموله مواد مخدر و نیز با توجه به کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.
 
این مقام انتظامی با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو، ۸۰۰ کیلوگرم تریاک و ۳۰۶ کیلوگرم حشیش جمعاً به میزان یک تن و ۱۰۶ کیلوگرم مواد کشف شد.
 
وی گفت: همچنین مرزداران هنگ مرزی سراوان در عملیات دیگری با اطلاع از ورود مواد به کشور با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، خودروی تویوتا که قصد انتقال موادمخدر به داخل کشور را داشت، شناسایی و با سرنشینان آن درگیر شدند.
 
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این درگیری مسلحانه، مرزبانان موفق شدند علاوه بر هلاکت یک قاچاقچی، ۱۸۰ کیلوگرم تریاک و ۵ کیلوگرم حشیش کشف کنند.