آقای روحانی چرا برای معدن کاران " هیئت ویژه‌ی تدوین گزارش ملی حادثه " تشکیل ندادید؟

 حادثه غم انگیز مرگ حدود 40 نفر از  شریف ترین  و ضعیف ترین اقشار جامعه در معدن گلستان، ایران اسلامی را داغدار کرده است اما ظاهرا تبلیغات ریاست جمهوری برای رییس جمهور و معاون اول ایشان وقتی برای رسیدگی به این امور باقی نگذاشته است!

بنا بر این گزارش این اتفاق که تعداد کشته های آن با حادثه ساختمان پلاسکو تهران به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست در حالی از سوی رییس جمهور نادیده گرفته شده است که در حادثه پلاسکو آقای روحانی برای ضربه زدن به رقیب انتخاباتی خود " هیئت ویژه‌ی تدوین گزارش ملی حادثه " تشکیل داد که در اینجا هیچ خبری از این امور به گوش نمی رسد!

به گزارش خبرنگار ما، ظاهر دم زدن از اخلاق فقط یک سوژه تبلیغی است که آنهم کاربرد انتخاباتی و آنهم فقط در حرف دارد و الا در عمل دولت و شخص آقای روحانی هیچ پایبندی به اخلاق اجتماعی و سیاسی ندارند و نمونه آن نیز دوگانه عمل کردن در این حادثه می باشد.

البته تنها حسن این امور در این ایام فقط این است که مردم به خوبی فرق بین عملکرد و حرف در نزد آقای روحانی را درک می کنند و این بهترین شناخت برای انتخاب در 29 اردیبهشت ماه جاری می باشد که مردم بدانند که اگر قرار است دولتی راستگو بر مسند امور باشد انتخابی صحیح نمایند نه انتخابی که بجای ارائه برنامه به رقیب هراسی روی بیاورد آنهم با دروغ!

به گزارش عصر امروز حادثه ای که رخ داده است به گواه کارگران بارها در خصوص عدم ایمن نبودن معدن هشدار داده بودند و از سوی دولت هیچ توجهی به آن نشده بود لذا می طلبد تا با تشکیل کمیته ویژه ملی در خصوص آن ابعاد حادثه و مقصران آن مشخص گردند.