مراکز اجتماعی درمان مدار ویژه معتادان راه اندازی می شود
مجید رضا زاده با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی کمپی را تحت عنوان  کمپ دانش آموزان نداشته و ندارد اظهارکرد: سازمان بهزیستی مرکزی را برای افراد زیر ۱۸ سال شامل کودکان بی سرپرست و بد سرپرست که از سوی نیروی انتظامی به بهزیستی ارجاع داده می‌شوند در نظر گرفته است. 
 
وی افزود: در این مرکز کار سم زدایی افراد زیر ۱۸ سال انجام می‌شود. این افراد پس از طی فرآیند درمان در صورتی که شرایط لازم برایشان فراهم باشد به خانواده برگشته و در غیر این صورت به مراکز سازمان بهزیستی از جمله شبه خانواده‌ها ارجاع داده می‌شوند. 
 
رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته به منظور درمان اعتیاد نوجوانان معتاد اظهارکرد: امسال در حوزه درمان اعتیاد نوجوانان زیر ۱۸ سال برنامه‌های مدونی پیش بینی شده است که طی یک زمان بندی مشخص، این برنامه‌ها هر ۳ ماه اجرا خواهد شد. 
 
رضا زاده در خصوص اقدامات صورت گرفته به منظور راه اندازی مراکز اجتماعی درمان مدار تحت عنوان تی سی که مدل درمانی طولانی مدت است خاطرنشان کرد: این مراکز برای زنان پیش بینی شده است و برنامه‌ای در دست اقدام است تا ۸ مرکز در سطح کشور راه اندازی شود. 
 
وی همچنین به یکی از طرح‌های حوزه درمان و پیشگیری سازمان بهزیستی کشور اشاره کرد و گفت: آموزش خانه به خانه و چهره به چهره و حضوری یکی دیگر از برنامه‌های سازمان بهزیستی محسوب می‌شود. 
 
رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از راه اندازی مراکز جدید جهت درمان اعتیاد زنان کارتن خواب خبرداد و اذعان کرد: در تلاش هستیم در سال جاری مراکز جدیدی را برای زنان پر خطر راه اندازی کنیم.