چمران: مدیریت شهری بار زیادی از دوش دولت برداشته است

مهدی چمران در مراسم اعلام اسامی لیست خدمت که با حضور تمامی افراد این لیست، برای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: امروز به صورت رسمی لیست خدمت اعلام شد و امیدواریم با توجه به ایام شاد و مبارکی که در پیش داریم، و همین طور تبریک ولادت امام زمان (عج) بتوانیم برنامه‌ریزی خوبی برای ادامه خدمت در شهر تهران داشته باشیم.

وی افزود: در شهر تهران و همین طور تمام شهرها تحول خوبی را شاهد بوده‌‌ایم. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری‌ و شوراها و یا مدیریت شهری بار زیادی از دوش دولت برداشته است و به زغم تمام کاستی‌هایی که وجود داشت توانستیم خدمات خوبی را به شهروندان ارائه دهیم. 

چمران گفت: هنگامی که به نقاط مختلف شهر تهران نگاه می‌کنیم تحول را می‌بینیم، البته کم و کاستی‌هایی نیز وجود دارد که باید در این راستا نیز اقداماتی صورت بگیرد. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌ انتظار داریم بتوانیم در دوره آینده اگر مردم شریف ما را انتخاب کنند، که البته انتخاب مردم برای ما بسیار  حائز اهمیت است بتوانیم مشکلات این شهر را بیش از پیش حل کنیم.

وی گفت: امیدواریم شورای پنجم شورایی باشد به دور از مسائل سیاسی و شورایی متخصص و عالمانه باشد که بتواند به درستی وظایف خود را انجام دهد.

چمران گفت: شورای اول دارای مشکلاتی بود ولی شوراهای بعد وضعیت بهتری را پیدا کرد و شاهد خدمت در شهر بودیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: با همفکری عمومی این لیست نهایی شده است و البته عده‌ای از دوستان ناراضی بودند ولی چون تصمیم دسته‌جمعی بوده است نهایتاً این لیست مشخص شد و امروز اعلام شده است.

وی اسامی این لیست را بدین شرح اعلام کرد:

1- مهدی چمران 

2- پرویز سروری 

3- محسن پیرهادی 

4- جلال ملکی 

5- حبیب کاشانی 

6- علیرضا دبیر 

7- مرتضی طلایی 

8- غلامرضا قاسمی 

9- سیدعلی ریاض 

10- مجتبی شاکری 

11- اقبال شاکری 

12- رضا تقی‌پور 

13- بابک نگاه‌داری 

14- عبدالمقیم ناصحی 

15- الهه راستگو

16- زهره‌سادات لاجوردی 

17- ابوالفضل قناعتی 

18- مهدی اقراریان 

19- هادی ذاکری 

20- حمزه شکیب 

21- سوده نجفی