تخصص و پرهیز از سیاست زدگی شاخصه بارز لیست خدمت

گروه اجتماعی- آخرین سنگ اندازی جریان اصلاح طلب به صلاحیت نامزدهای شورای شهر بر می گردد و با سیاسی کاری بسیاری از افراد این جریان که نامزد انتخابات شورای شهر بودند تائید نشدند .

به گزارش افکارنیوز، اما جریان ارزشی و انقلابی کشور که نشان داده در مقابل جریان اشرافی کوتاه نمی آید و صحنه را خالی نمی کند به دنبالی لیستی به شاخصه های تخصص گرایی و دوری از سیاست زدگی بر آمد و سروری رییس ستاد لیست خدمت شد.

 مهندس مهدی چمران رئیس شورای شهر چهارم درباره اولویت نیروهای انقلابی و ارزشی برای شورای شهر می گوید:  اولویت برای ما تداوم مدیریت جهادی با رویکرد دوری از سیاست‌زدگی است، برنامه، گفتمان و راهبردهای تدوین‌شده کاملاً کارشناسی و تخصص‌محور است و در صورت تداوم این خدمت‌رسانی مردم تهران از آن بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به تجربه تلخ انحلال شورا در یک مقطع خاص گفت: مسائل سیاسی و مدیریت اشرافی عواملی است که در نهایت اقبال مردم را به‌سمت مدیریت نیروهای انقلاب می‌کشاند و بیش از یک دهه است که تداوم دارد. امیدواریم در این دوره نیز خدمت‌رسانی جهادی ادامه داشته تا با انسجام و هماهنگی بیشتری در جهت خدمت‌رسانی به شهروندان و مردم گام برداریم.

‌پرویز سروری در مراسم اعلام لیست خدمت برای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت:‌ همانطور که وعده داده بودیم لیست خدمت نیازهای شهر را رصد خواهد کرد و افرادی برای خدمت انتخاب خواهند شد که اسامی آنان اعلام شد.

وی افزود: شاهد هستیم لیستی کاملاً کارشناسی و تخصصی به جمع‌بندی رسیده است تا با هم شعار در خدمت شهرمان هستیم را اعلام کنیم.

سروری بیان داشت: برای هر یک از مناطق تهران دفتری را افتتاح می‌کنیم و هر کدام از نمایندگانی که از لیست خدمت وارد شورا شدند در یکی از مناطق تهران برای بررسی و حل مشکلات و معضلات شهر حضور خواهند داشت و در مجموع در صحن شورا این مطالبات را پیگیری خواهیم کرد.

معاون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران افزود: ما به دنبال آن هستیم که شهری هوشمند، دانش‌بنیان و بیدار داشته باشیم و به دنبال آن هستیم که شب‌های تهران را فعال کنیم و همین طور کاهش آلودگی هوا و ضریب ایمنی را بالا ببریم.

افرداد جوان و متخصص و کارآمدی اینبار نیز از سوی جریان ارزشی به صحنه آمده اند تا بتوانند در مقابل جریان زرسالی بایستند که هدفشان غارت بیت المال است.

نامزدهای لیست خدمت به شرح ذیل است:

۱. مهدی چمران، ۲. پرویز سروری، ۳. محسن پیرهادی، ۴. جلال ملکی، ۵. حبیب کاشانی، ۶. علیرضا دبیر، ۷. مرتضی طلایی، ۸. غلامرضا قاسمیان، ۹. سید علی ریاض، ۱۰. مجتبی شاکری، ۱۱. اقبال شاکری، ۱۲. رضا تقی پور، ۱۳. بابک نگاهداری، ۱۴. عبدالمقیم ناصحی، ۱۵. الهه راستگو، ۱۶. زهره سادات لاجوردی، ۱۷. ابوالفضل قناعتی، ۱۸. مهدی اقراریان، ۱۹. هادی ذاکری، ۲۰. حمزه شکیب، ۲۱. سوده نجفی

سروری درباره این لیست بیان کرد: از نوابغ کشوری در لیست خدمت وجود دارد و جوان‌گرایی نیز در این لیست قابل مشاهده است. ۷ نفر از اعضای لیست خدمت از جوانان متخصص، متعهد و با توان شهر هستند و ما با این لیست نوید یک شورای پرتحرک را می‌دهیم.

وی گفت: حضور ۱۷ نفر از متخصصین مدیریت شهری پیام روشنی از تخصص‌گرایی در لیست خدم می‌دهد.

سروری گفت: ما این وعده را داده بودیم که لیست تخصصی و کارشناسی ارائه کنیم و اعضای لیست خدمت همتی را برای ایجاد شهری هوشمندتر و بیدارتر خواهد داشت.

لیست خدمت آمده تا در تهران به عنوان بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر ایران با خدمت خالصانه ، یرینی خدمت را به ذائقه مردم بنشاند.