پیدا شدن آخرین جسد از جان‌باختگان حادثه سقوط پرشیا در کانال آب / عکس

بهنام کرمانی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ورامین با اعلام پایان یافتن عملیات جستجو در کانال آب  پاکدشت - ورامین برای پیدا کردن جسد دختر بچه، اظهار کرد: دقایقی قبل جسد دختربچه‌ای که از سرنشینان خودروی پرشیا بود، در کانال آب پاکدشت - ورامین پیدا شد و  عملیات آتش‌نشانان پایان یافت.

گفتنی است ساعت 1:59 بامداد امروز حادثه سقوط خودروی سواری به داخل کانال آب به سامانه 125 آتش‌نشانی ورامین اعلام شد که به‌سرعت آتش‌نشانان ایستگاه مرکزی و دو ورامین با امکانات لازم به محل حادثه واقع در جاده کانال، نرسیده به پاکدشت اعزام شدند.

در این حادثه که خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی ورامین بود، آتش‌نشانان ورامینی به‌عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند، هنگام حضور آتش‌نشانان در محل وقوع حادثه مشاهده شد یک خودروی پرشیا با پنج سرنشین (دو مرد، دو زن و یک دختربچه پنج‌ساله) هنگام حرکت در جاده به‌علل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شده و به داخل کانال آب سقوط کرده است.

در این حادثه هر پنج سرنشین پرشیا جان خود را از دست دادند که آتش‌نشانان با قطع آب کانال ابتدا موفق شدند جسد دو زن و یک مرد را از کانال خارج کنند و در ادامه عملیات صبح امروز جسد یک مرد دیگر نیز پیدا شد.