به دولتی که فساد در صندوق ذخیره را وام معوق می داند، رای نمی دهیم

تعدادی از فرهنگیان استان زنجان در خصوص انتخابات پیش رو با توجه به اتفاقاتی که در دولت یازدهم برای فرهنگیان کشور رخ داده، بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: از آنجایی که قشر فرهیخته و زحمتکش معلمان و فرهنگیان همیشه در مراحل مختلف انقلاب و عرصه‌های گوناگون آن تأثیرگذار بوده و نقش اصلی را ایفا نموده‌اند، لذا در این روزها که کشور عزیزمان و نظام مقدسمان در آستانه یک انتخاب بزرگ و تاریخی قرار دارد، غالباً این قشر پیشرو و الگو مورد سؤال قرار می گیرند که به چه کسی برای عهده دار شدن سکان اجرایی کشور رأی خواهند داد؟

لذا ما فرهنگیان انقلابی و ولایتمدار استان زنجان صراحتاً اعلام می‌کنیم که در انتخابات ریاست جمهوری هرگز به آقای روحانی اعتماد نخواهیم کرد.

این فرهنگیان دلایل عدم اعتماد به روحانی که به حوزه تعلیم و تربیت مربوط است ذکر کرده و نوشته‌اند: 1. ما به دولتی که ماهیانه به تعداد زیادی از مدیران خود حقوق‌های نجومی می دهد ولی پاداش سی سال تلاش و زحمت یک فرهنگی که گاهاً حتی کمتر از حقوق یک ماه یک مدیر نجومی بگیر است را نمی‌دهد، رأی نمی‌دهیم این قطعا توهین دولت به جامعه فرهنگیان زحمت‌کشی است که از نظر دولت فعلی دارای هیچ اولویتی نیستند و به راحتی نادیده گرفته می‌شوند.

2. ما به دولتی که در عین وجود افراد بسیار شایسته، توانمند، پاک‌دست و ولایتمدار جهت تصدی مسئولیت وزارت، فردی را خارج از این مجموعه که دارای سابقه‌ی تیره در فتنه 88، تاجر مسلک و ضعیف از نظر اجرایی می‌باشد و در دولتی که ادعای عمل به اقتصاد مقاومتی را دارد با تشکیل شرکت‌های دلال مآب و واردات لباس خارجی عملاً بر ضد اقتصاد مقاومتی عمل می کند، به مقام وزارت این وزارتخانه مهم و زیر بنایی می گمارد، رأی نخواهیم داد.

3. ما به دولتی که با کنار گذاشتن سند بسیار مترقی تحول که حاصل سال‌ها کار کارشناسی افراد متخصص و متدین بوده و مهر تأیید نهاد‌های مختلف نظام و مقام معظم رهبری را دارد، و عمل به سند ننگین 2030 که حاصل تفکرات ماتریالیستی و سکولاریستی صهیونیسم بین الملل برای تاثیر گذاری بر کشورهای جهان به خصوص جوامع اسلامی می‌باشد، رأی نخواهیم داد و رای به این دولت را رأی به خیانت و قبول ننگ می‌دانیم.

4. ما به دولتی که دزدی و فساد از صندوق ذخیره فرهنگیان را عادی جلوه داده و وام معوقه می‌داند، دولتی که  دزدی از جیب فرهنگیان مظلوم را هرگز گناه ندانست و بابت آن حتی عذر خواهی معمولی هم نکرد، دولتی که نه تنها به معیشت معلمان کمکی نکرد بلکه اموال آنان را نیز غارت نمود، دولتی که وزیر آن با کمال وقاحت ادعا کرد: حقوق معلمان در این دولت صد در صد افزایش یافته. و از گفتن چنین دروغ بزرگی لحظه ای نادم نشد، دولتی که سه هزار میلیارد اختلاس در دولت قبلی از محل فروش نفت را بزرگترین اختلاس تاریخ خواند ولی رقم فساد هشت هزار میلیاردی  از جیب فرهنگیان را کوچکتر از سه هزار دانست، رأی نخواهیم داد و رأی به این دولت را رأی به مجاز بودن فساد، دزدی و دروغ به معلمان می‌دانیم.

5. ما به دولتی که با انتصاب وزیران و مدیران نالایق، جناحی، سیاسی و بی کفایت بزرگترین توهین‌ها را به قشر فرهیخته معلمان و فرهنگیان کرده اند رأی نخواهیم داد.

در انتها فرهنگیان استان زنجان خاطر نشان کردند: ما فرهنگیان به خاطر آینده این کشور و نظام، آینده فرزندانمان و فرزندان سرزمین عزیزمان با تمام وجود و توانمان خواهان نفی وضعیت موجود و گفتن «نه» قاطع به آقای روحانی، عدم بازگشت به گذشته و روی دادن تغییر اساسی به نفع مردم و علی الخصوص فرهنگیان عزیز هستیم.