ارائه خدمات ویژه برای خانواده‌های دارای ۲ معلول
انوشیروان محسنی بندپی گفت: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های ما در سازمان  بهزیستی کشور ارائه خدمات مطلوب به مددجویان تحت حمایت است. 
 
وی افزود: بر این اساس در راستای ارائه خدمات کیفی به معلولان تلاش شده و به دنبال جلب رضایت معلولان سراسر کشور هستیم. 
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ارائه خدمات مراقبت در منزل به معلولان و سالمندان تحت پوشش سازمان بهزیستی تصریح کرد: برای حفظ معلولان در درون خانواده‌ها و کاهش حضور معلولان در مراکز نگهداری، سازمان بهزیستی ارائه خدمات در منزل را در دستور کار قرار داده و بر این اساس روش مراقبت در منزل در دستور کار قرار گرفته شده است. 
 
محسنی بندپی ادامه داد: بیشترین خدمات ارائه شده در منزل به خانواده هایی بوده است که بیش از یک معلول دارند، زیرا مشکلات این خانواده‌ها به مراتب بیشتر از سایرین است. 
 
وی از اختصاص اعتبارات مستقل برای خدمات رسانی به خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر در بودجه سازمان بهزیستی خبرداد و اظهارکرد: در سال ۹۶ رقم اعتبار مشخصی در بودجه سازمان بهزیستی در نظر گرفته شده که بر مبنای آن، خدمات بیشتری به خانواده‌های دارای دو معلول و یا بیشتر ارائه شود. 
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: خانواده هایی که دارای چندین معلول هستند شرایط بسیار دشواری را پشت سر گذاشته و به این خاطر که هزینه‌های زندگی آن‌ها بیش از سایرین است، لازم است از سوی نهادهای حمایتی خدمات بیشتری دریافت کنند.