انصراف محسن هاشمی از مناظره با طلایی

در حالی که قرار بود امروز ساعت 14 نخستین مناظره انتخاباتی کاندیداهای پنجمین دوره انتخاباتی شورای اسلامی شهر تهران توسط مرتضی طلایی عضو لیست خدمت و از اعضای اصولگرای چهارمین شورای اسلامی شهر تهران و محسن هاشمی عضو لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان در تالار شیخ انصاری - دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شود, عدم حضور محسن هاشمی موجب لغو این نشست شد.

درپی لغو این نشست، مرتضی طلایی بیانیه‌ای را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.

بسمه تعالی

حضور در جمع دانشجویان و در فضای مقدس دانشگاه، همواره برایم از مغتنم‌ترین فرصت‌ها و شیرین‌ترین لحظات بوده است و در همه حال، بدون در نظر گرفتن ملاحظات سیاسی از آن استقبال کرده‌ام.

بر این باورم که فرصت گفتگو با جامعه نخبه دانشجویی به عنوان یکی از مهم‌ترین گروه‌های مرجع اجتماعی هم گوینده را در برابر چالش‌های جدی و نخبه‌گرایانه قرار می‌دهد و هم محکی است برای راستی‌آزمایی ادعاها و کیفیت عملکردها.

دعوت امروز به دانشگاه تهران را علی‌رغم آنکه باخبر شدم، طرف مناظره، دوست عزیزم جناب آقای هاشمی، یکطرفه از آن انصراف داده‌اند را، مجالی برای تجدید دیدار و عرض ادب به پیشگاه مقدس دانشگاه، علم و دانشجو دانسته و در آن حضور یافتم.  امید که در فرصت‌های مشابه و با حضور تفکرات مختلف، مجال تضریب آرا و استفاده از سلایق مختلف فراهم شود.