در سطح شهر تهران با مشکل کمبود سازه مواجه نیستیم
عیسی علیزاده گفت: نصب سازه‌های تبلیغاتی در سطح شهر تهران بر  مبنای مطالعات صورت گرفته است و وضعیت سازه‌ها و نحوه نصب آن در دوره‌های گذشته انتخابات را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده ایم. 
 
وی افزود: در رابطه با جانمایی سازه‌ها نیز شرایط قبل را بررسی کرده و پس از آن تعداد سازه‌های مورد نیاز در انتخابات این دوره شورا‌ها و ریاست جمهوری و نحوه جانمایی آن‌ها را مشخص کرده ایم. 
 
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به قابلیت‌های سازه‌های نصب شده در سطح شهر تهران اظهارکرد: سازه هایی که اکنون در سطح شهر تهران نصب شده اند به صورت دو طرفه بوده و ستادهای کاندید‌ها می‌توانند از این سازه‌ها استفاده حد اکثری داشته باشند. 
 
علیزاده در خصوص ملاحظات صورت گرفته در نصب سازه‌ها خاطرنشان کرد: سازه‌های تبلیغاتی موجود در سطح شهر تهران به گونه‌ای جانمایی شده اند که در محل تردد خودور‌ها و عابرین پیاده نباشند. 
 
وی ادامه داد: نصب نادرست تبلیغات کاندیدا‌ها می‌تواند منجر به تصادف خودرو‌ها شده و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کند. 
 
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه " در سطح شهر تهران با مشکل کمبود سازه مواجه نیستیم" تصریح کرد: بر اساس رصد‌های صورت گرفته کمبود سازه تبلیغاتی احساس نمی‌شود و اکنون سازه هایی هستند که در سطح شهر جای خالی داشته و می‌توانند میزبان تبلیغات کاندیدای شورای شهر باشند. 
 
علیزاده تاکید کرد: تیم‌های تبلیغاتی کاندیداهای شورای شهر تهران نسبت به چسباندن تبلیغات به روی درختان، پل‌های عابر پیاده و همچنین علائم راهنمایی و رانندگی می‌کنند و استقبالی از سازه‌های تبلیغاتی ندارند.