لزوم افزایش تعداد سازه‌های تبلیغاتی طی روزهای آینده
ابوالفضل قناعتی گفت: فضاهایی که در شهر تهران برای تبلیغات کاندیدای  ریاست جمهوری و شورای شهر تهران در نظر گرفته شده است اندک بوده و به همین خاطر اکنون شاهد برخی بی نظمی‌ها در شهر هستیم. 
 
وی افزود: در شرایطی که ۳ هزار نفر در شهر تهران در حال تبلیغات برای ورود به شورای شهر تهران هستند باید سازه‌های بیشتری برای تبلیغات آن‌ها در نظر گرفته می‌شد.
 
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لزوم افزایش تعداد سازه‌های تبلیغاتی طی روزهای آینده اظهارکرد: با توجه به اینکه طی روزهای آینده و با نزدیک‌تر شدن به زمان انتخابات میزان تبلیغات کاندیدا نیز افزایش پیدا می‌کند، لازم است تعداد سازه‌های تبلیغاتی در شهر افزایش یابد. 
 
قناعتی با انتقاد از عملکرد برخی از اعضای فعلی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از اعضای فعلی شورای چهارم شهر تهران در تبلیغات خود به شهر تهران رحم نکرده و در هر مکانی اقدام به چسباندن تبلیغات خود کرده اند. 
 
وی تاکید کرد: این اقدامات سبب آسیب وارد شدن به چهره شهر شده و پاکسازی آن نیز هزینه‌های زیادی را برای شهر خواهد داشت. 
 
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشخص کردن ظرفیت تبلیغات از سوی قانون گذار تصریح کرد: قانون گذار شرایط تبلیغات را به طور واضح اعلام کرده و اگر اکنون در شهر شاهد بی نظمی‌های زیادی هستیم، دلیل آن پیروی نکردن اعضا از قانون است. 
 
قناعتی خواستار برخورد مسئولان فرمانداری تهران با تخلف‌های انتخاباتی شد و گفت: درخواست ما این است که مسئولان فرمانداری تهران با هر گونه تبلیغاتی که خلاف مقررات هستند برخورد کرده و اجازه ندهند سیما و منظر شهر تحت تاثیر انتخابات خدشه‌دار شود.