وضعیت تعطیلی مدارس شهر تهران در شنبه اعلام می شود

علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش تهران در خصوص وضعیت تعطیلی مدارس بعد از انتخابات اظهار داشت: در حال حاضر تصمیم مشخصی برای این مسئله وجود ندارد و با توجه به گستردگی کار و حجم بالای آرا در شورای شهر احتمالاتی وجود دارد اما تا زمان شمارش آرا تصمیم نهایی را اعلام می‌کنیم.

 وی ادامه داد: برای تصمیم‌گیری باید هماهنگی‌های لازم با هیأت اجرایی شهر تهران مستقر در فرمانداری داشته باشیم و در شرایطی که بر اساس پیش‌بینی روز جمعه حجم آرا بالا باشد کار به روزهای آینده موکول می‌شود و تصمیم‌گیری قطعی را تعیین می‌کنیم .

 کمرئی تصریح کرد: تعطیلی مدارس به طور قطعی روز جمعه بعداز‌ظهر مشخص می‌شود و قریب به هزار و 500 واحد آموزشی به طور مستقیم درگیر انتخابات هستند و نیروهای انسانی آموزش و پرورش نیز در بحث انتخابات نقش دارند، در نتیجه ممکن است بعضی از مدارس به لحاظ نیرو دچار محدودیت باشند که باید تصمیم لازم برای اداره مدارس را اتخاذ کنیم .

 وی بیان کرد: در حوزه اجرا، نظارت و بازرسی بالغ بر 30 هزار نیروی آموزش و پرورش درگیر انتخابات هستند و تمامی این مسائل برای تعیین تکلیف وضعیت تعطیلی مدارس مورد نظر قرار می‌گیرد .

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهر تهران،  کمرئی در خصوص وضعیت پایان کار مدارس در سال تحصیلی گفت: مدارس متناسب با تقویم آموزشی کشور فعالیت می‌کنند که بر این اساس مدارس ابتدایی عملاً تا 10 خرداد و مابقی به دلیل آنکه درگیر امتحانات هستند تا 26 خرداد ماه در مدارس حضور دارند.