هدف گذاری  کمیته امداد استان تهران برای تأمین بن نان
محسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: شناسایی اطلاعات و آمار مؤسسات خیریه در سطح استان تهران به وسیله کمیته امداد انجام شده و در حال حاضر حدود ۳ هزار مؤسسه خیریه در سطح استان فعالیت می کنند.
 
وی ادامه داد: در کنار نیازسنجی از جامعه هدف، توان سنجی و طبقه بندی شغلی خیران نیز اجرایی می شود تا کمک های نیکوکاران طبق نیاز جامعه هدف در سرفصل های حمایتی هزینه شود.
 
ولیئی تصریح کرد: تقویت و گسترش مشارکت‌های مردمی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیران و سایر سازمان ها جهت رفع مشکلات نیازمندان و ایجاد بسترهای توانمندسازی آنان امری ضروری است و درآمد حاصل از مشارکت خیران زمینه خدمت اثربخش به نیازمندان و توانمندسازی خانواده‌ها را فراهم می کند.
 
مدیر کل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه هدف گذاری برای تأمین بن نان از محل جمع آوری کفارات انجام شده است، تأکید کرد: برای امسال پیش بینی می شود بیش از یک میلیارد تومان کفارات جمع آوری شود، همچنین در سال ۹۵ این کفارات در قالب بسته های ماکارونی میان مددجویان تحت حمایت توزیع شد.
 
وی افزود: جمع آوری کمک های مردمی از طریق روش های نوین از جمله سامانه پیامکی با شماره # ۰۲۱ * ۸۸۷۷ * برای تمامی مشترکان اپراتورهای مختلف فعال است.
 
ولیئی خاطر نشان کرد: نیکوکاران می توانند از طریق سامانه تلفن گویای ۷۳۵۵ علاوه بر پرداخت انواع وجوهات شرعی، صدقه و ثبت نام در طرح اکرام، نسبت به رسیدگی به درخواست ها، انتقادات و پیشنهادات خود به این نهاد اقدام کنند.