لیست خدمت بر اساس نیازهای شهری بسته شد و لیست کارشناسی است نه سیاسی

پرویز سروری عضو فعلی شورای شهر تهران در گفتگو با افکار نیوز با اشاره به ویژگی های لیست خدمت متعلق به اصولگرایان در انتخابات شورای شهر تهران گفت: برای نهایی کردن 21 نفر این لیست ما به شاخص های زیادی توجه داشتیم و تلاش کردیم یک لیست کارشناسی و غیر سیاسی نهایی شود.

وی با بیان اینکه آنچه در مدیریت شهری نیاز بود، ما در نهایی کردن لیست خدمت به آن توجه داشتیم، افزود: سعی شده در لیست افرادی باشند تا به همه نیازها و مشکلات شهر تهران اشراف داشته باشند. برخی نیازهای شهری را نمایندگی کنند و عده ای هم  شهرشناس و جامعه شناس بوده تا به مشکلات موجود در کلانشهر تهران و موضوعات اجتماعی، فرهنگی و آسیب های اجتماعی را رصد کنند و برای رفع آن برنامه داشته باشند.

چهره شاخص اصولگرایان افزود: تجربه، تخصص، تعهد، شایستگی از دیگر ویژگیهایی بود که ما به آن توجه کردیم.

سروری اضافه کرد: همچنین جوانگرایی و وجود تعدادی جوان در این لیست از دیگر معیارهای ما بود. امیدواریم این لیست با اقبال مردمی روبرو شده و مردم با رای بالا، سرنوشت شهر تهران را با مدیریت توانمند برای چهار سال آینده رقم بزنند.

وی با تاکید براینکه در لیست خدمت از گروههای مختلف اصولگرایی حضور دارند، افزود: امسال احزاب و گروههای مختلف در بستن لیست هیچ سهم خواهی نداشتند بلکه صرفا برا اساس معیارها در انتخاب افراد کمک کردند.

نامزد انتخابات شورای شهر تهران با بیان اینکه این لیست از جامعیت خوبی برخوردار است، تصریح کرد: این لیست مورد حمایت بزرگان اصولگرا از جمله غلامعلی حداد عادل، احمد توکلی، علیرضا زاکانی، محمدرضا باهنر، الیاس نادران، مرضیه وحید دستجردی، عزت اله ضرغامی،  استادپناهیان و ... است.

سروری با اشاره به ارائه لیست های مختلف از سوی اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر تهران، گفت: اصلاح طلبان به دلیل تشتت آرایی که داشتند و همچنین اختلاف نظر، یک لیست سیاسی و غیر کارشناسی به مردم ارائه کردند اما مردم بصیر فرق لیست خدمت با لیست اصلاح طلبان را خواهند فهمید.

اسامی 21 نفر لیست خدمت به شرح زیر است:

1-مهدی چمران

2-پرویز سروری  

3-محسن پیرهادی  

4-جلال ملکی   

5-حبیب کاشانی  

6-علیرضا دبیر  

7-مرتضی طلایی   

8-غلامرضا قاسمیان  

9-سید علی ریاض  

10-مجتبی شاکری  

11-اقبال شاکری  

12-رضا تقی پور  

13-بابک نگاهداری  

14-عبدالمقیم ناصحی  

15-الهه راستگو   

16-زهره سادات لاجوردی  

17-ابوالفضل قناعتی  

18-مهدی اقراریان  

19-هادی ذاکری  

20-حمزه شکیب  

21-سوده نجفی