باید کار را جدی بگیریم و از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها استفاده کنیم

 اسماعیل دوستی در جریان سیصد و چهل و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سطح کشور اظهار کرد: برگزیده شدن حجت‌الاسلام حسن روحانی را تبریک و به حجت‌الاسلام رئیسی نیز خسته نباشید عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: به دوستانی که به شورای بعدی راه پیدا کردند، در سطح کشور تبریک و به دوستانی که در دوره بعدی حضور ندارند، خسته نباشید عرض می‌کنم ضمن اینکه تبریک ویژه‌ای را نیز به دو نفر از اعضای فعلی شورای شهر تهران (احمد مسجدجامعی و محمد سالاری) برای دوره بعدی دارم.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران بیان کرد: با توجه به اینکه دو ماه به پایان فعالیت شورای شهر تهران و مدیریت فعلی شهر وجود دارد، باید کار را جدی بگیریم و از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها استفاده کنیم.

دوستی افزود: نیروهای شهرداری نیز باید همچنان محکم، استوار و امیدوار به کار خود ادامه دهند، چون هدف خدمت است و همه باید در صف نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

عضو شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به برخی از اظهارات مطرح شده در خصوص انتخابات شورای شهر تهران گفت: امیدواریم مسئولان مربوطه نیز در این زمینه ورود جدی داشته باشند و موضوع را شفاف اعلام کنند.

وی در پایان ضمن تشکر از تمامی نیروهای انقلابی برای تشویق مردم جهت حضور در پای صندوق‌های رأی خاطرنشان کرد: دنیا از برگزاری چنین انتخاباتی تعجب کرده است، چرا که آنها انتظار چنین انتخاباتی را نداشتند و باید آن را قدر بدانیم.