تامین هزینه ماهانه ۷۰ یتیم ایرانی توسط زن پاریسی!

کم نیستند خیران و نیکوکارانی که احساس مسئولیت‌شان نه تنها در دایره محله و شهر و کشورشان نمی‌گنجد بلکه کیلومترها آن‌سوتر را در برمی‌گیرد و از خط‌کشی‌های فرضی قاره‌ها نیز عبور کرده و مددکار کودکان، زنان و مردانی می‌شوند. نیکوکارانی که شاید بزرگترین انگیزه تلاش و کارشان، کمک به هم‌نوعان‌شان است و رساندن دست یاری به دست کسانی که جز خدا دستگیری ندارند.

فریبا رضوی یکی از همین خیران است که علی‌رغم سکونت در شهر پاریس در کشور فرانسه، دستگیری از محرومان دورافتاده ایلامی را فراموش نکرده و  در سال‌های اخیر سعی کرده با راه‌اندازی یک خیریه، دست یاری فرانسوی‌ها و ایرانی‌های خارج از کشور را به دست‌های ضعیف محرومان مناطق دور افتاده ایلام گره بزند.

او که سال‌ها است در جهت درمان، تحصیل کودکان، رفع محرومیت، اشتغال و حتی اسکان نیازمندان ایلامی تلاش کرده به دنبال آن است تا با جلب مشارکت نیکوکاران خارج از کشور، حمایت‌های خود را از محدوده محرومان استان ایلام به سایر استان‌های کشور نیز تسری دهد.

رضوی که این روزها هزینه‌های 70 کودک یتیم و نیازمند استان محروم ایلام را تقبل کرده است، هر 45 روز یک بار برای سرکشی به این کودکان به ایران سفر می‌کند.