قانون مدیریت یکپارچه در دولت باقی ماند

مهدی چمران رئیس شورای عالی  استانها در چهلمین اجلاس عمومی این شورا که پیش از ظهر امروز (پنج شنبه) برگزارشد با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اظهارداشت: میزان استقبال و حضور مردم در انتخابات این دوره بسیار چشمگیر بود و افزایش خوبی داشت.

وی گفت: مشکلات زیادی مانند بیکاری وجود دارد. باید دست به دست دهیم و همکاری کنیم و به مشکلات غلیه کنیم. همه در کنار هم باید کشور را بسازیم و درمسیر رفاه و آسایش مردم بکوشیم .

رئیس شورای عالی استانها افزود:برای منتخبان آرزوی موفقیت داریم. آنهایی که انتخاب نشدند در هرجایی که هستند برای خدمت به مردم کوشا باشند. ان شاءالله که همه ما توفیق خدمت گذاری به مردم را داشته باشیم.

چمران در ادامه با اشاره به حضور ترامپ در عربستان بیان کرد: صحبت هایی که در عربستان در حضور ترامپ صورت گرفت همه پوچ و تو خالی است. عربستان کشوری است که تروریست را حمایت می کند و پول داعش را می دهد که در سوریه و عراق بجنگند. پول ثروت مردم عربستان را به بمب تبدیل می کند و روی سر مردم می ریزد.

وی در پایان با اشاره به برخی از مشکلات شهری تصریح کرد: برای بافت فرسوده بانک ها همکاری نکردند. خدا نکند که جایی زلزله رخ دهد که فاجعه به بار می آورد. بافت فرسوده بلای جان همه ماست. قانون مدیریت یکپارچه در دولت باقی ماند و مورد تائید واقع نشد. قانون درآمدهای پایدار شهرداری ها نیز دچار همین مشکل شد.