انتقاد از نبود پدهای هلیکوپتر در بیمارستان‌ها

 مجتبی شاکری عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در تذکری پیش از دستور در سیصدوچهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران به موضوع احداث پد  هلیکوپتر در سطه شهر تهران پرداخت و گفت: در خرداد سال 95 در خصوص احداث پدهای هلیکوپتر مصوبه‌ای داشتیم و قرار بود در طی 4 ماه با همکاری نظام مهندسی و شهرداری تهران این موضوع بررسی شود. 

وی با تاکید بر اینکه باید 75 پد در شهر تهران احداث شود، گفت: این پدهای ورود هلیکوپتر در جابه‌جایی بیماران اورژانسی، انجام امور آتش‌نشانی و موارد بحرانی بسیار موثر است و رسیدگی به این موضوع با توجه به گذشت حدود یک سال بسیار اهمیت دارد. 

شاکری در بخش دیگری از تذکر پیش از دستور خود به موضوع احداث یک واحد نانوایی و یک ساختمان مسکونی اشاره کرد و با تاکید بر بروز شرایط سخت برای ساکنان این ساختمان و شکایت انجام شده و صدور دستور قلع و قمع این واحد نانوایی گفت: برخی شهرداران مناطق و نواحی با تعلل خود با حیثیت شهرداری برخورد می‌کنند. 

عضو شورای شهر تهران به موضوع حذف عنوان مرگ در شعارها پرداخت و گفت: در ماه خرداد و در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی هستیم. امام در خصوص موضوع برائت که مهمترین آن برائت از صهیونیسم و آمریکا است تاکید داشتند و جانبازان دفاع مقدس از طرح این موضوع بسیار ناراحت هستند.