تمهیدات ویژه پلیس راهور همزمان با شروع تعطیلات تابستانی

سردار تقی مهری دربارهٔ تمهیدات ویژه پلیس راهور همزمان با شروع تعطیلات تابستانی گفت: امسال  امتحانات مدارس زودتر به پایان رسیده و موج اول سفرهای تابستانی بعد از تعطیلی مدارس آغاز شده، اما با توجه به حلول ماه مبارک رمضان هنوز میزان سفرها افزایش چشمگیری نداشته است.

وی افزود: از این رو بر طبق برنامه زمان‌بندی‌های انجام شده، اول تیرماه را زمان آغاز طرح سفرهای تابستانی قرار داده‌ایم که همزمان با اجرای آن همه توان پلیس راهور در جاده‌های برون‌شهری متمرکز خواهد شد.

رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام اینکه تمام توان پلیس بر کاهش میزان تلفات جاده‌ای در تابستان معطوف شده، افزود: امسال در آستانه بیست و هشتمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ویژه‌برنامه‌های ترافیکی از بعدازظهر ۱۴ خرداد به اجرا در خواهد آمد و عوارض نیز برای خودروهای شرکت کننده در مراسم رایگان است.

سردار مهری افزود: همچنین با توجه به اینکه امسال در ماه مبارک رمضان هستیم فقط استان‌های همجوار تهران در مراسم حاضر می‌شوند و مراسم بزرگداشت بعد از نماز مغرب و عشا به پایان می‌رسد.

وی از آغاز طرح تابستانی پلیس راهور از اول تیرماه در جاده‌های سراسر کشور نیز خبر داد و گفت: همچون سنوات گذشته همه دستگاه‌های اجرایی و ذی‌ربط در این طرح حضور خواهند داشت.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود همزمان با تعطیلات عید فطر، سفرهای تابستانه نیز آغاز شود، گفت: امیدواریم در تابستان ۹۶ همچون نوروز ۹۶ شاهد کاهش میزان تلفات و تصادفات جاده‌ای باشیم.