کاهش اختلاف بین شمال و جنوب شهر در دوره اخیر مدیریت شهری

 علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران صبح امروز در آیین بهره برداری از 110 پروژه شهری شهرداری منطقه 20 تهران، اظهار داشت: شاهد دو برابر شدن زیرساخت‌های اقدامات شهری در شهر تهران هستیم. 50 درصد از سرانه‌های زیربنایی شهر تهران در دوره اخیر مدیریت شهری انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه دوره 12 ساله مدیریت شهری تهران دوره پرافتخاری است، گفت: نزدیک به 48 درصد از سرانه‌های زیربنایی شهر تهران از جمله بزرگراه‌ها، تونل‌ها، تقاطع‌های غیرهمسطح، شبکه جمع آوری آب‌های سطحی و زیرسطحی و پروژه‌های فرهنگی اجتماعی در این دوره مدیریت شهری انجام شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با تأکید براینکه هیچ کس ادعا نمی‌کند در این دوره ضعفی نبوده است، اضافه کرد: شهردار تهران همواره تأکید کرده است که اعتقادات درست و دلسوزانه را با جان و دل بپذیریم. اما گاهی مرز بین انتقاد و عداوت درهم می‌شود. منصفانه برخورد کنید.

جاوید در ادامه به موضوع کاهش اختلاف بین شمال و جنوب شهر تهران مورد تأکید شهرداری عنوان کرد و گفت: در حوزه سخت‌افزاری کاهش فاصله جنوب و شمال از یک منظر و کاهش منطقه غرب و شرق تهران از منظر دیگر در این دوره از مدیریت شهری مورد توجه بوده است و اکنون شاهد هستیم که این فاصله بسیار کاهش یافته است و بهره برداری از 110 پروژه منطقه 20 و تقاطع غیرهم سطح سه راه تقی آباد نیز در همین راستا است.