خبرنگاران خواستار عذرخواهی آقای وزیر

در پی توهین اخیر وزیر بهداشت به خبرنگار یکی از روزنامه‌های کثیرالا‌نتشار کشور و ایجاد موج گسترده‌ واکنش‌ کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به این توهین قاضی‌زاده هاشمی، کمپینی با عنوان «ما خبرنگاران مزدور نیستیم» تشکیل شده است که تاکنون بیش از 5000 خبرنگار از  رسانه‌های مختلف کشور به این کمپین پیوسته‌اند؛ در ادامه متن نامه این خبرنگاران خطاب به وزیر بهداشت آمده است:

نون و القلم
وزیر محترم بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی
سلام و تهیت
 چندیست که بدنه اهالی مظلوم رسانه، زخمی الفاظ و رفتار مدیران و مسئولان بالادستی دولتی شده‌اند که شعار آزادی بیان و تحمل مخالفش صرفا بنرهای تبلیغات ستادهای انتخاباتی آنها بوده است.

خبرنگار، فارغ از حزب و گروه و جناح و دسته، فارغ از روزنامه یا سایت، خبرگزاری یا سایر مدیاها، فارغ از ملیت و اهلیت و زبان و لهجه و قوم و قبیله ...

هرچه که باشد "زبان مردم" است و پرسشگری رسالتش!

«مزدور»، بی‌شناسنامه، ضد‌انقلاب، چرت پُرس، برود به جهنم، بی‌شعور و الفاظی که عنوانش در این مجال نگنجد، شایسته کلام و زیبنده دهان مدیران ارشد جمهوری اسلامی ایران نیست!

حرمت جایگاه مقدس خبر، نقد و پرسشگری را نگه دارید چرا که خبرنگار پل ارتباطی مردم با شما است و قطع این ارتباط عدول از جایگاه خادمی و پاسخگویی به ملت عزیز و صبور تلقی می‌شود

و در پایان از شما عذرخواهی‌، جبران قصور و عدم تکرار تقصیر  را انتظار داشته و برایتان از درگاه خداوند منان توفیقات خدمت به محرومین و پرهیز از عُجب و اشرافی‌گری مسئلت می‌نماییم.