آخرین وضعیت پرونده مفقود شدن یک زن در جوی آب خیابان پاسداران
سید جلال ملکی  گفت: روز 17 آبان ماه و در پی بارش باران، خبر افتادن یک زن در داخل جوی آب به سامانه ۱۲۵۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. 
 
وی افزود: پس از آن نیروهای آتش نشان عملیات خود را به منظور یافتن این زن آغاز کرده و اقداماتی را در دستور کار قرار دادند. 
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به محل افتادن این زن در جوی آب اظهارکرد: این زن، در داخل جوی آبی در منطقه پاسداران افتاده بود و آن روز باران بسیار شدیدی در حال بارش بود. 
 
ملکی با اشاره به تجسس ۲ ماهه آتش نشان‌ها برای یافتن پیکر این زن تصریح کرد: پس از اعلام خبر افتادن این زن در داخل جوی آب، آتش نشان‌ها طی ۲ ماه تمام مسیرهایی که ممکن بود پیکر این زن در آن یافت شود را گشتند، اما در نهایت جسدی یافت نشد. 
 
وی ادامه داد: تجسس‌ها حتی تا منطقه ورامین نیز ادامه یافت و این در شرایطی بود که حادثه در منطقه پاسداران اتفاق افتاده بود. 
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی از همکاری مطلوب خانواده این زن با نیروهای آتش نشان خبرداد و خاطرنشان کرد: پس از این حادثه، آتش نشان‌ها با حضور خانواده این زن بار‌ها کار تجسس را انجام داده، اما در نهایت و پس از گذشت بیش از ۲ ماه جستجو، فرمانده اتمام تجسس آتش نشان‌ها را اعلام کرد. 
 
ملکی تاکید کرد: خانواده این زن نیز پذیرفتند که آتش نشان‌ها تمام نقاطی که دسترس پذیری آن بسیار دشوار بود را نیز جستجو کرده و قانع شدند که پیدا کردن این پیکر امکان پذیر نیست.