قاچاقچی مسلح در سیستان وبلوچستان به هلاکت رسید
سردار حسین رحیمی گفت: یگان‌های عملیاتی شهرستان‌های " ایرانشهر"، " مهرستان" و "خاش" با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند بزرگ را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیز رو، مواد مخدر را از مناطق مرزی به جنوب استان منتقل و از آنجا به عمق کشور حمل می‌کردند، شناسایی کردند.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: تیم‌های اطلاعاتی پلیس، با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را که در محور " ایرانشهر- مهرستان" با چهار دستگاه خودرو در حال جا به جایی مواد مخدر بودند، مشاهده و با آن‌ها درگیر شدند.
 
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان مسلح گفت: در این عملیات مسلحانه با آتش پر حجم تیم‌های عملیاتی، یک قاچاقچی مسلح به هلاکت رسید و دو قاچاقچی دیگر به همراه دو قبضه سلاح کلاش، ۹ تیغه خشاب و مقادیری مهمات دستگیر شد.
 
سردار رحیمی در خصوص مقدار مواد مخدر کشف شده در این عملیات گفت: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی از چهار خودرو متعلق به اعضاء این باند مسلح، یک تن و پنج کیلو تریاک و ۱۵ کیلو مرفین کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر در زاهدان گفت: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان زاهدان و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با شناسایی سه منزلی که محل دپو مواد مخدر بود، در بازرسی این محل ها، ضمن دستگیری ۶ قاچاقچی، ۳۱۵ کیلو تریاک را کشف کردند.