دلیل تصادف درجاده مشهد-چناران چه بود؟

سرهنگ هادی امیدوار گفت: ساعت ۲ بامداد دوشنبه در جاده مشهد به چناران حوالی منطقه چهار فصل در فاصله ۱۵ کیلومتری شهر مشهد، یک دستگاه خودرو پراید به علت خستگی و خواب آلودگی راننده با گاردیل کنار اتوبان برخورد می‌کند که این امر منجر به برخورد یک دستگاه پراید و خودرو ال ۹۰ می‌شود.

وی ادامه داد: در پی این حادثه، برخی از خودروهای عبوری نیز به علت ترافیک به وجود آمده در راهبندان گرفتار می‌شوند که ناگهان یک دستگاه تانکر سوخت به دلیل عدم توجه به جلو با خودروهای مزبور، برخورد می‌کند که منجر به آتش‌سوزی می‌شود.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی با بیان اینکه شعله‌های آتش با حضور به موقع آتش‌نشانان در محل حادثه مهار و از آتش‌سوزی بیشتر خودروهای آسیب دیده جلوگیری شد، افزود: همچنین با تلاش مأموران پلیس و گروه امداد و نجات، مصدومان حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه ۱۵ خودرو گرفتار شدند، گفت: ۱۶ نفر به علت مصدومیت به مراکز درمانی منتقل که به صورت سرپایی مداوا شدند که از این تعداد ۶ نفر به علت شدت جراحات وارده در این مراکز بستری هستند.

سرهنگ امیداوار در خاتمه به رانندگان توصیه کرد: در صورت بروز سانحه رانندگی، از توقف در حاشیه جاده اجتناب کنند زیرا علاوه برایجاد اختلال در انتقال سریع و به موقع مصدومان به مراکز درمانی، خسارات جبران ناپذیر دیگری را به دنبال دارد.