برنامه های امامزاده داود(ع) در لیالی قدر

حجت الاسلام رضا کریمی در خصوص برنامه‌های این اداره در ماه مبارک رمضان و به خصوص شب‌های احیا گفت: برنامه‌های اداره شمال غرب مثل سابق برای پذیرایی هرچه بهتر از زائران برقرار است و ما  امامزاده‌های محدوده خودمان را آماده این روزهای عزیز کرده بودیم اما طبیعتا برای شب‌های احیا که جمعیت بیشتری به سمت بقاع متبرکه سرازیر می‌شوند باید آمادگی بیشتری داشت.

 

وی ادامه داد: ما از مدت‌ها قبل برای اینکه حال و هوای بهتری به مراسم احیا بدهیم با وعاظ، سخنرانان و مداحان خوبی هماهنگ کرده‌ایم و از آنها دعوت کردیم تا در این شب‌های معنوی با حضور در امامزادگان شمالغرب، زیبایی بیشتری به این مراسم بدهند.

 

حجت الاسلام کریمی خاطرنشان کرد: مثل تمام روزهای ماه مبارک رمضان در این شب‌ها هم در امامزادگان داوود(ع)، حمیده خاتون(ع) و عینعلی زینعلی (ع) با افطاری ساده در خدمت زائرین و روزه داران عزیز هستیم و جمعیت شایان ذکری هم در این مراسم حضور پیدا می‌کنند.

 

رییس اداره شمالغرب اوقاف تهران افزود: در بعضی از امامزادگان مثل داوود(ع) به دلیل اینکه مردم از راه‌های دور تشریف فرما می‌شوند و برای رسیدن به مراسم سحری فرصت لازم را ندارند، با توزیع سحری مختصری عزیزان را برای روزه گرفتن آماده می‌کنند. همچنین نماز جماعت و مراسم جزء خوانی قرآن هم به صورت دائمی برگزار می‌شود.