به کمپین "فرشته فروشی نیست" بپوندید
فروش نوزادان به بهایی اندک به رسمی نادرست در میان برخی از زنان معتاد تبدیل شده است. 
 
اگر پدر معتاد باشد، مادر به هر سختی می‌تواند نوزاد خود را بزرگ کند، اما زمانی که مادر معتاد می‌شود، خطر هر لحظه نوزاد تازه متولد شده را تهدید می‌کند. 
 
هر بار که مادر آخرین اسکناس‌های باقی مانده در جیبش را برای خرید مواد مخدر می‌پردازد، نخستین چیزی که برای فروش به چشمم می‌آید همان نوزادی است که در آغوشش پناه گرفته است.
 
اعتیاد، مهر مادری را نیز خدشه دار می‌کند و چه بسیار نوزادانی که از ۵۰ هزار تومان گرفته تا رقم هایی میلیونی، خرید و فروش شده اند. 
 
در حال حاضر برای جلوگیری از فروش نوزادان، کمک به ترک اعتیاد مادران معتاد و تامین شیرخشک نوزادانی که از مادر معتاد متولد می‌شوند، کمپینی تحت عنوان " فرشته فروشی نیست" به راه افتاده است. 
 
 
آغاز گر این کمپین هنرمندان و ورزشکاران هستند و تلاش می‌کنند که پیام کمپین " فرشته فروشی نیست" را به مردم سراسر کشور برسانند. 
 
این کمپین در حال حاضر از تهران و محله دروازه غار آغاز شده است. محله‌ای آسیب خیر که با وجود اقدامات اخیر نهادهای فعال در حوزه آسیب‌های اجتماعی، هنوز مادران معتاد زیادی را در دل کوچه پس کوچه‌های تنگ و تاریک خود جای داده است. 
 
در این کمپین، هنرمندان و ورزشکاران به کوچه‌ها و خیابان‌ها رفته تا درخواست کمک خود را به شهروندان منتقل کنند. در آخر هم کمک‌های جمع آوری شده را برای خرید شیرخشک و همچنین ترک اعتیاد مادران معتاد هزینه می‌کنند. 
 
مقرر شده این کمپین در استان‌های محروم کشور نیز پایه گذاری شود. 
 
در همین رابطه، فاطمه دانشور، مدیر عامل موسسه خیریه مهر آفرین می‌گوید: با  هدف کمک به درمان مادران معتاد و تأمین شیر خشک نوزادان، کمپینی را با مشارکت هنرمندان و ورزشکاران آغاز کرده ایم.
 
وی می‌افزاید: خوشبخاته تعداد قابل توجهی از هنرمندان و ورزشکاران آمادگی خود را برای حمایت از کمپین "فرشته فروشی نیست" اعلام کرده اند.
 
مدیرعامل موسسه خیریه مهرآفرین در خصوص عواید حاصل از این کمپین می‌گوید: عواید به دست آمده از کمپین صرف هزینه‌های درمان مادران معتاد و تامین شیر خشک نوزادان می‌شود.
 
دانشور از اجرای کمپین فرشته فروشی نیست در سراسر کشور می‌دهد و می‌گوید: این طرح طی روزهای آینده در استان‌های محروم کشور اجرایی می‌شود. 
 
گفتنی است، شهروندان برای پیوستن به این کمپین می‌توانند با شماره گیری # ۲*۵*۳۰۸۰ * در این کمپین مشارکت داشته باشند.