آخرین وضعیت پرونده پزشک تبریزی

حجت‌الاسلام علی مظفری عصر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه دادگاه پزشک تبریزی پس از اعلام نتیجه پزشکی قانونی در تیرماه برگزار می‌شود، گفت: 28 تیر زمان برگزاری جلسه دادگاه است.

وی سپس با بیان اینکه ظرف دو سه ماه آینده حکم نهایی صادر می‌شود، ادامه داد: علت تأخیر دادگاه هم تأخیر پاسخ استعلام از پزشکی قانونی که بالاخره دادگاه تا تیرماه نتیجه آن را اعلام می‌کند .

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی سپس در خصوص آخرین وضعیت پرونده فساد مالی در شورا و شهرداری تبریز گفت: رأی صادر شده و با برگزاری دادگاه، متهمان حکم را در یافت و در حال تجدید نظر است.

وی با تاکید بر اینکه آذربایجان شرقی امن ‌ترین استان کشور است، گفت: جرائم خشن در این استان رخ نمی‌دهد و سایر جرائم هم در مقایسه با سایر استان‌ ها بسیار کم است .

مظفری با اشاره به اینکه در مسائل اقتصاد مقاومتی در سال گذشته ۲۲۴۴ هکتار از اراضی دولتی خلع ید شد، ابراز داشت: این اراضی به بیت‌المال بازگشته که در متر به متر خون‌دل خورده ‌ایم .

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه آمار وارده‌ سال 95 در حدود 499هزار و 801 فقره پرونده است، گفت: 498هزار و 377 پرونده مختومه شده است.

وی ادامه داد: پرونده‌هایی که در مراحل مختلف همچون دادگاه، دادسرا، شورای حل اختلاف، تجدید نظر وارد شده بالغ بر 646 هزار و 511 فقره پرونده است که از این تعداد 639هزار و 13 فقره مختومه است.