آغاز فعالیت تورهای فوتبالی جام جهانی ۲۰۱۸

 رجبعلی خسروآبادی اظهار داشت: پس از صعود  تیم ملی به جام جهانی 2018 کمیته نظارت بر تورهای جام جهانی روسیه تشکیل شد تا از تکرار مشکلات تورهای 4 سال پیش برزیل که تعدادی از دفاتر خدمات مسافرتی پایتخت برای هموطنان ایجاد ایجاد کردند جلوگیری شود.

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: از آنجایی که تیم ملی ایران جزو نخستین کشورهای صعود کننده به جام جهانی 2018 است بسیاری از  دفاتر مسافرتی دست به کار طراحی و برنامه ریزی برای تورهای جام جهانی روسیه شدند.

وی ادامه داد: باید تاکید کنیم هرگونه تبلیغ برای پیش فروش تورهای جام جهانی 2018 در پایتخت باید با ارائه مستندات از تمامی مراحل سفر از جمله اقامت و حمل و نقل به کمیته ساماندهی تورهای جام جهانی معاونت گردشگری استان صورت پذیرد.

خسروآبادی خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌کنیم  با توجه به نزدیکی مسافت و روابط مناسبات سیاسی ایران و روسیه شرایط برای هموطنانی که در قالب تور برای دیدن مسابقات تیم ملی در جام جهانی  2018 حضور پیدا می‌کنند بسیار بیشتر از جام جهانی گذشته باشد، به همین منظور این آمادگی وجود دارد تا با همکاری وزارت ورزش و جوانان این نظارت‌ها در بالاترین سطح اجرا شود.