با دستگیری تیم آدم ربایان  راز قتل دو تبعه پاکستانی برملا شد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: آدم ربایان پس از ربایش این فرد، طی تماس با خانواده وی، خواستار دریافت مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال برای آزادی وی شدند. 
 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس در پایش‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی، ردپاهایی از یک موتور سوار در زمان ربایش را به دست آوردند و در تعاقب اشراف اطلاعاتی هویت این فرد را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه در چابهار وی را دستگیر کردند. 
 
سردار رحیمی با اشاره به اینکه این فرد در تحقیقات تخصصی کاراگاهان پلیس به ربایش جوان ۲۷ ساله با همکاری دو نفر دیگر و سرکردگی یک سارق حرفه‌ای اعتراف کرد، افزود:ماموران پلیس در یک عملیات غافلگیرانه با شناسایی محل نگهداری فرد ربوده شده، ضمن دستگیری دو متهم دیگر پرونده، فرد ربوده شده را نیز آزاد کردند. 
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن بیان اینکه عامل اصلی این آدم ربایی یک تبعه کشور پاکستان بوده و پس از وقوع جرم مدام محل اختفای خود را تغییر می‌داد، تصریح کرد: کاراگاهان پلیس، این فرد را نیز بامداد امروز طی یک عملیات غافلگیرانه در چابهار دستگیر کرده و در بازرسی از محل اختفای این آدم ربا، یک قبضه سلاح کمری و مهمات مربوطه و مقادیری مواد مخدر را کشف کردند. 
 
سردار رحیمی تصریح کرد: این متهم حرفه‌ای و سابقه دار در تحقیقات کاراگاهان پلیس ضمن ربایش این فرد به ارتکاب دو فقره قتل مسلحانه در کشور پاکستان و درگیری و تیر اندازی به سمت پلیس پاکستان اعتراف کرد و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.