یاس دانلود ارائه انواع نرم‌افزارها و بازی‌های مخصوص پلت‌فرم‌های مختلف

وب‌سایت یاس دانلود به عنوان یکی از برترین و قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های دانلود فارسی زبان، در مدت چند سال موفق به آماده‌سازی یک دیتابیس عظیم از انواع نرم‌افزارها و بازی‌های مخصوص پلت‌فرم‌های مختلف شده است و همواره نیز سعی بر آن دارد که با به روز‌رسانی‌های مداوم، رضایت کاربران خود را جلب نماید.

از وب‌سایت مورد علاقه خود چه انتظاراتی دارید؟ امروزه ما کاربران در فضای اینترنت، روزانه از صدها وب‌سایت مختلف بازدید می‌کنیم. برخی از وب‌سایت‌ها را در لیست‌ علاقه‌مندی خود اضافه کرده و روزی چند مرتبه به آنان سر می‌زنیم تا از جدیدترین مطالب آن بهرمند شویم. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که در طول روز، از یک و‌ب‌سایت اینترنتی چندین مرتبه بازدید می‌کنید، به شما یک «کاربر ثابت» اطلاق می‌گردد. کاربران ثابت، همواره از اهمیت ویژه‌ای در میان مدیران وب‌سایت‌ها برخوردار بوده‌اند و در بسیاری از مواقع سعی بر آن بوده است که تمامی تغییرات، ضمن در نظر گرفتن سلیقه و خواسته‌های آنان انجام گیرد.

 

جدیدترین عناوین بازی‌های رایانه‌ای

اگر شما هم از گیمرهای حرفه‌ای بازی‌های کامپیوتری باشید، در یاس‌دانلود می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بازی‌های روز دنیا را دانلود کنید. تیم یاس دانلود، همواره بازی‌های روز دنیا را با معتبرترین کرک‌های موجود در اختیار شما دوست‌داران دنیای بازی‌های رایانه‌ای قرار می‌دهد. همانطور که احتمالا می‌دانید، امروزه بسیاری از بازی‌های کامپیوتری، به سادگی قابل کرک شدن نبوده و سازندگان آن، از قفل‌های پیچیده نرم‌افزاری برای جلوگیری از کرک شدن آنان استفاده می‌کنند. در این میان، گروه‌های هک و کرک بازی‌های رایانه‌ای نیز دست به کار شده و با استفاده از پیچیده‌ترین متد‌های نفوذ، به‌روزترین بازی‌ها را نیز کرک و عرضه می‌کنند.

بازی‌های رایانه‌ای روز دنیا، برای اولین بار در فروشگاه Steam عرضه می‌شود و کاربر با شارژ کردن حساب کاربری خود، می‌تواند بازی‌های مورد علاقه خود را خریداری و سپس نسبت به دانلود آن اقدام نماید. اما با توجه به محدودیت‌های موجود برای کاربران ایرانی و هزینه‌های سرسام‌آور برخی از بازی‌ها، بسیاری از کاربران رو به بازی‌های کرک شده می‌آورند.

تیم نویسندگی وب‌سایت یاس‌دانلود، همواره با بررسی آخرین اخبار و پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه هک و امنیت بازی‌های کامپیوتری، جدیدترین کرکرهای دنیا را شناسایی و آخرین آثار منتشر شده از آنان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از این رو می‌توان این اطمینان را به گیمرها داد که بازی‌های قرار داده شده در قسمت دانلود بازی ، تماما سالم بوده و از سوی معتبرترین کرکرهای دنیا عرضه می‌شوند. شما کاربران می‌توانید با مراجعه به این قسمت، همواره به جدیدترین عناوین بازی‌های رایانه‌ای دسترسی داشته و آنان را از لینک‌های مستقیم این وب‌سایت دانلود نمایید.

 

مجموعه‌ای کامل از نرم‌افزارهای تخصصی و مهندسی

یکی از اصلی‌ترین نیازهای کاربران اینترنتی، دسترسی به مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای مورد نیاز است. آرشیو بسیار قدرتمند وب‌سایت یاس‌دانلود در زمینه نر‌م‌افزار‌های کامپیوتری، کاربر را قادر می‌سازد در کمترین زمان ممکن، به نرم‌افزارهای مورد نظر خود دسترسی داشته و آنان را همراه با فعال‌سازهای تست شده دانلود کند. برای مثال، با مراجعه به قسمت دانلود نرم‌افزار های مرورگر وب، می‌توانید به جدیدترین مرورگرهای اینترنتی دسترسی سریع داشته و بدون نیاز به مراجعه به وب‌سایت‌های سازنده آنان، جدیدترین نسخه از آن‌ها را در سیستم خود دانلود کنید.

اگر به دنبال نرم‌افزاری تخصصی و یا مهندسی هستید، مفتخریم با قدرت اعلام کنیم که وب‌سایت یاس‌دانلود، آرشیو نسبتا کاملی از انواع نرم‌افزارهای مورد نیاز برای زمینه‌های مهندسی، صنعت و … آماده کرده است که تماما همراه با فعال‌ساز‌های معتبر عرضه می‌شوند. به روز‌رسانی‌های منظم و مداوم این بخش، بخش بزرگی از اهداف ما را تشکیل داده و همواره سعی بر آن داریم که جدیدترین نسخه از برنامه‌ها و ابزارهای مورد نیاز برای سیستم‌های کامپیوتری را با فعال‌سازهای جدید خدمتتان ارائه کنیم.

 

آرشیو بزرگی از انواع بازی های آندروید

امروزه گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، در همه جا همراه ما هستند! فرقی نمی‌کند که در خانه باشیم و یا محل‌کار و یا حتی در حین ورزش کردن؛ چرا که همواره یک دستگاه دیجیتالی، قسمتی از زندگی ما را به خود اختصاص داده است. در کنار بسیاری از قابلیت‌های مفید و امکانات ارتباطی گوشی‌های همراه، بسیاری از افراد از گیمرهای سرسخت این پلت‌فرم هستند! با توجه به پیشرفت چشم‌گیر دانش برنامه‌نویسی در سیستم‌عامل اندروید، توجه خیل عظیمی از برنامه‌نویس‌های سراسر دنیا به این سیستم‌عامل معطوف شده و شاهکارهای متنوعی را در زمینه بازی‌های اندرویدی برای این سیستم‌عامل عرضه می‌کنند.

به واقع برخی از این بازی‌ها، تا اندازه‌ای توسعه یافته و پیشرفته هستند که به سختی می‌توان تشخیص داد که این اسکرین‌شات‌ها، مخصوص یک بازی موبایلی باشند! وب‌سایت یاس دانلود، مفتخر است به جرات اعلام کند که با تمرکز ویژه بر دسته‌بندی بازی‌های اندرویدی، همواره سعی بر آن دارد که دسنه بندی بازی‌های موجود در آرشیو دانلود بازی اندروید را به روز نگه داشته و جدیدترین عناوین بازی‌های محبوب دنیا را نیز در اختیار علاقمندان به بازی‌های معرفی کند.

بازی‌های اندرویدی قرار داده شده در وب‌سایت، تماما تست شده بوده و فاقد هرگونه مشکل هستند. در بسیاری از موارد، در کنار نسخه‌های اصلی، نسخه مود شده بازی نیز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد تا بتواند از امکانات بدون محدودیت بازی نیز مطابق با سلیقه خود لذت ببرد. حتی در صورتی که بازی کامپیوتری مورد نظر شما، نیازمند دیتا باشد، یاس دانلود دیتای بازی‌ها را نیز در قالب یک فایل زیپ در اختیار شما قرار می‌دهد تا به آسانی بتوانید به کمک راهنمای نصب اختصاصی، آنان را در محل درست خود قرار داده از تجربه بازی‌های گرافیکی روز دنیا در گوشی‌ یا تبلت خود لذت ببرید.