در این واقعه حاضران در صحنه بعد از دیدن درگیری لفظی راکبان دو خودرو پورشه و مرسدس بنز شاهد کورس نیم ساعته این دو خودرو سوپر اسپورت در یکی از معروف ترین خیابانهای شهرک غرب بودند که سرانجامی شوم داشت.

گزارش خبرنگار تعامل حاکی از این است که این دو خودرو که علارغم وجود عابران پیاده و خودروهای عبوری با سرعتی بالغ بر ۱۰۰کیلومتر بر ساعت در پی یکدیگر کورس گذاشته بودند بعد از حدود ۳۰ دقیقه به دلیل برخورد یکی از خودروها با عابر پیاده متوقف شدند.

عابر مزبور که راننده یکی از خودروهای خطی محل بود در زمان گرفتن مسافر مورد برخورد از سوی این خودرو متخلف واقع شد.

براین اساس وضعیت عابر بعد از تصادف اصلا خوب به نظر نمی رسید به طوریکه یکی از حاضران که خود را پزشک معرفی کرد خبر از مرگ در دم این عابر داد.

نکته جالب وقتی بود که هیچ گزارش رسمی به پلیس بابت این تصادف خونین از سوی متخلفین ارسال نشد و حتی پیگیری نیز از سوی خانواده عابر مزبور رخ نداد. تنها اطلاعات دردست گزارش مردمی حاضر در صحنه بوده است.

براساس این اطلاعات راننده یکی از خودروهای درگیر این ماجرا پسر یکی از مقامات ارشد دولتی است که چندی پیش پایش به ماجرای اختلاس ۳۰۰۰میلیاردی نیز باز شد. آقا زادگی و اعتماد به نفس بیش از حد ناشی از آن جتی موجب این شده که گزارش این تصادف به پلیس هم نرسد تا خانواده مقتول با هزینه پدر راضی گردنند.

همچنین یکی از مغازه داران محل وقوع این تصادف خونین متذکر می شود در اواسط دهه هفتادنیز چنین حادثه ای رخ داد که طی آن خودرو بنز آخرین مدلی راننده پژو مسافرکشی را زیر گرفت که منجربه فوت این راننده شد. در این حادثه،راننده خودرو متخلف فاقد گواهینامه بود که برای مدتها شرح این ماجرا به تیتر یک صفحات حوادث روزنامه ها تبدیل شد