به گزارش ايسنا، در اين مراسم كه بسيجيان از مناطق مختلف تهران حضور داشتند، حاضران با اهداي تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ بنيانگذار انقلاب اسلامي اداي احترام كردند.

بنا بر این گزارش سردار نقدی در این مراسم گفت: امام(ره) بر گردن جامعه بشری حق بزرگی دارد و ما مفتخریم که به نمایندگی از همه بسیجیان سی و سومین سال تاسیس بسیج مستضعفین را در حرم امام(ره) آغاز کنیم.

نقدی با بیان این‌که «حضرت امام(ره) ‌نهال بسیج را در جامعه ما نشاند» خطاب به حضرت امام(ره) گفت: اماما امروز برخیز و ببین که این درخت چگونه به بار نشسته است و چه میوه‌های شیرینی به جامعه بشری هدیه داده است. امروز مقام معظم رهبری با همان صلابت، بصیرت، آگاهی، معنویت، صداقت، اخلاق و همان ارتباط با وحی شما راه را ادامه می‌دهد و از شما ممنونیم که در آخرین لحظات عمر نورانی خود ما را به رهبری رهنمون کردی که بتواند از نظام پاسداری کند تا انقلاب ما و ارزش‌هایش جلوه جهانی داشته باشد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به حضرت امام(ره)، گفت: اماما امروز وعده‌های تو محقق می‌شود و می‌بینی که اسلام سنگرهای کلیدی جهان را یکی بعد از دیگری فتح می‌کند و طاغوت‌ها در حال فروپاشی هستند ما بسیجیان آمده‌ایم تا در محضر شما بگوییم که فلسطین هم به زودی فتح خواهد شد و ما امروز تشکیل بسیج صد میلیونی جهان اسلام را روی میز خود داریم، مستضعفان بپا خاسته‌اند و با الهام از حرکت تعالی بخش شما به میدان آمده‌اند و سنگرهای کلیدی جهان را فتح می‌کنند و مصمم هستند که تا قدس را آزاد کنند و بشر را از چنگ طاغوت‌ها برهانند و راه تو را ادامه دهند.

نقدی افزود: ای امام(ره) امروز وعده بزرگ شما که فرمودید نظام سرمایه‌داری و نظام سوسیالیسم پایدار نخواهد بود محقق شده است، یکی از این نظام‌ها از بین رفته و یکی هم طلیعه نابودی‌اش پیدا است. مردم دنیا در سایه حرکت بیداربخش شما و مقاومت بسیجیان به میدان آمده‌اند و مسیر نورانی شما هر روز شاهد پیروزی‌های بزرگتری است.

نقدی خاطرنشان کرد: ای امام(ره) بسیجیان در راه انقلاب و راهی که شما گفته‌ بودید ماندند و اگر دشمنان تهاجم فرهنگی را تدارک دیدند بسیج آن را پاسخ داد بسیج در توطئه‌های ضد امنیتی در صحنه بود و از انقلاب دفاع کرد اگر اغتشاش و آشوب کردند بسیج با دادن جانباز و شهید راه انقلاب را ادامه داد و توطئه‌ها و زخم زبان‌ها آن را از میدان به در نکرد. در عرصه‌های علم و دانش دانشمندان ما شهادت را پذیرا شدند اما خودکفایی را کامل کردند.

وی گفت: اماما با تو عهده می‌بندیم تا آخرین نفر و آخرین نفس راه تو را ادامه دهیم چراکه راه شما جز پیروزی و سربلندی و عزت برای ما چیزی نداشت. ما زخم‌ها و ضربه‌هایی خوردیم اما این راه ارزشش‌ را داشت و با شما عهد می‌بندیم که این راه را در پیروی از نائب و جانشین شما ادامه دهیم و شما دعا کنید که امام عصر(عج) هرچه زودتر بیاید.

پيش از سخنان نقدي عيسي فرهادي استاندار استان البرز كه لباس بسيجيان را به تن داشت، گفت: امام تاريخساز و باعث بيداري ملتها شد و هيمنه استكبار را در هم شكست، حضرت امام(ره) با تاسيس نهاد مردمي بسيج مردمسالاري ديني را رقم زد و بسيج با تقديم هزاران شهيد نهال انقلاب را آبياري كرد و ما امروز به نمايندگي از همه بسيجيان به اينجا آمدهايم تا با امام(ره) تجديد ميثاق كنيم.