درخواست معصومه ابتکار از لاریجانی

سید محمد مجابی معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به نقش کلیدی و مهم محیط بانان در حفاظت از مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: محیط بانان با آموزش‌های جدی در حوزه مسائل پژوهشی، ترویج و آموزش و حفاظت، از طبیعت پاسداری و حفاظت می‌کنند.

وی افزود: به واسطه همین نقش مهم و ارزنده و برای برخوردار شدن محیط بانان از کلیه حمایت‌های قانونی، رئیس جمهوری در اردیبهشت ماه سالجاری، لایحه حمایت از محیط بانان و جنگلبانان را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

مجابی با اعلام این موضوع که لایحه حمایت از محیط بانان و جنگلبانان در حال حاضر در معاونت قوانین مجلس در حال بررسی است، از درخواست معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از علی لاریجانی رئیس مجلس برای تسریع در مراحل رسیدگی این لایحه خبر داد.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست ضمن یادآوری همکاری‌های خوب رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سازمان حفاظت محیط زیست در تقنین قوانین، خاطرنشان کرد: تصویب لایحه حمایت از محیط بانان و جنگلبانان گامی مهم در حمایت از این قشر خدوم و حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی کشور خواهد بود.