تأیید انتخابات شورای شهر ساری مایه شرم و تأسف است

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: با تأیید انتخابات شورای اسلامی شهر ساری گویی اصلاً هیچ تخلفی رخ نداده و این مایه شرم است.

محمد دامادی درباره آخرین تأیید انتخابات شورای اسلامی ساری طی گفت‌وگویی اظهار کرد: تکلیف ما این بود مسائلی که وجود داشت را اطلاع‌رسانی کنیم و تصمیم‌گیران در شهرستان و استان و هیأت اجرایی نیز نظر خود را اعلام کردند اما تصمیم نهایی با شورای عالی مرکزی است.

وی با بیان اینکه برای تصمیم شورای عالی مرکزی و تأیید انتخابات ساری متأسف هستیم، افزود: مطمئن باشید با این شرایط کنونی روند برگزاری انتخابات‌ها در تردید بوده، به‌طوری‌که در دوره قبلی شورای اسلامی شهر و مجلس شورای اسلامی گذشته هیچ‌وقت تخلفات رسیدگی نشد و به‌‌راحتی از کنار متخلف گذشتند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با این اقدامات حاشیه امن برای متخلف درست کردند تا متخلف بتواند مسیر خود را با اقتدار ادامه دهد.

دامادی با بیان اینکه افکار عمومی شاهد هستند و از مسائل پیش‌آمده آگاه هستند، یادآور شد: برخی از رسانه‌ها از حضور فرماندار ساری در جلسه تهران خبر دادند که این خبر دروغ محض بود.

وی خاطرنشان کرد: گویی فضای ساری به‌گونه‌ای است که متخلفان از یک طیف خاص هر کاری دل‌شان خواست می‌توانند انجام دهند و هیچ‌کس به آنان نه می‌تواند تذکر دهد و نه برخورد کند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امیدواریم روند آینده انتخابات در ساری مطلوب شود، بیان کرد: اگر این روند اصلاح نشود واقعاً افرادی که درست‌کار هستند جرأت حضور در صحنه انتخابات را نخواهند داشت و عرصه خالی خواهد شد.

دامادی خاطرنشان کرد: با تأیید انتخابات شورای اسلامی شهر ساری گویی اصلاً هیچ تخلفی رخ نداده و این مایه شرم است.

وی در پایان گفت: هیأت عالی نظارت طی 10 تا 15 دقیقه نظرش را اعلام کرد اما ظاهراً تصمیم از قبل گرفته شده بود و ما نیز داشتیم مسیر از قبل تعیین‌شده را طی می‌کردیم.