انفجار مغازه در بزرگراه سعیدی

سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی مرگبار یک مغازه در بزرگراه آیت الله سعیدی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 16:37 امروز آتش‌سوزی در یک باب مغازه در بزرگراه آیت الله سعیدی، نرسیده به پاسگاه نعمت‌آباد به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک گاراژ به وسعت بیش از 2هزار متر بود که چندین باب مغازه در آن وجود داشت، در یکی از مغازه‌ها به وسعت حدودی 20 متر در دو طبقه که در زمینه تولید لوازم پلاستیکی، عروسک، رنگرزی و.. فعالیت داشت ابتدا انفجاری رخ داد و سپس دچار آتش‌سوزی شده بود.

وی خاطرنشان کرد: زمانیکه آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند مغازه کاملاً شعله‌ور بود که آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کردند همچنین هنگام حادثه دو نفر داخل مغازه بودند و آتش‌نشانان موفق به خارج کردن آنها شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: یکی از این افراد از ناحیه دستها دچار سوختگی و به عوامل اورژانس تحویل داده شد و متاسفانه نفر دوم که مرد بیست و پنج ساله‌ای بود به علت شدت سوختگی و جراحات جان خود را از دست داد.