فرهنگ ایرانی اسلامی در حوزه حجاب باید نهادینه شود

 پیرحسین کولیوند در همایش ملی عفاف و حجاب در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، اظهار داشت: برای نهادینه کردن هر موضوعی در جامعه به ویژه حوزه‌هایی که ریشه‌های معرفتی و اعتقادی دارند باید از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات آن استفاده کرد.

وی افزود: برای نهادینه کردن هر موضوعی در جامعه باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات استفاده کرد و این موضوع در ارتباط با فرهنگ عفاف و حجاب در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی باید مدنظر قرار گیرد. 

رئیس همایش ملی حجاب و عفاف در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، با بیان اینکه امروز جوامع به سمت پیشرفت و توسعه سوق یافته‌اند، گفت: لازم است برای نهادینه کردن این فرهنگ از برنامه‌های علمی جذاب استفاده کرد تا جوانان و نوجوانان با میل و رغبت قلبی به سمت حجاب پیش روند.

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه در این راه می‌توان از ظرفیت فرهنگی و علمی خانواده‌های شهدا و جانبازان استفاده کرد، گفت: در این راه ما نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که در حد توان وظیفه‌ها را انجام دهیم.

مدیر بیمارستان خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه فرهنگ ایرانی اسلامی در حوزه حجاب باید نهادینه شود، خاطرنشان کرد: در این بیمارستان علاوه بر ارائه خدمات کامل بهداشتی و درمانی سعی ما بر ارائه خدمات فرهنگی بوده که بتوانیم در نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب گام‌های مثبتی برداشته باشیم.

کولیوند با بیان اینکه استفاده از ‌آموزه‌های قرآنی جامعه را از آسیب‌های بسیاری دور می‌کند، گفت: توجه به موضوع حجاب و عفاف در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها حائز اهمیت است و نباید مورد غفلت واقع شود.