این تست مشخص می کند که شما باهوش  هستید یا اختلال روان دارید!

برای این که به نتیجه مطلوبی برسید به سوالات بر طبق احساستان پاسخ دهید. سعی کنید روی آن چیزی که می بینید تمرکز کنید نه آن چیزی که فکر می کنید باید به نظر برسد. حالا به تصاویر زیر نگاه کنید و به سوالات پاسخ دهید.

آیا ماسک از یک طرف برجسته است یا از دو طرف؟

تست روانشناسی

آیا ماسک به یک جهت می چرخد یا به دو جهت؟

تست روانشناسی

پاسخ ها

تست شخصیت شناسی

  1. تنها یک طرف ماسک برجسته است.
  2. ماسک در دو جهت می چرخد.

اگر هر دو سوال را اشتباه پاسخ دادید نگران نباشید شما کاملا سالم هستید اما اگر یکی از پاسخ ها برای تان واضح و روشن باشد بهتر است دنبال یک دوست روانشناس بگردید.

حقیقت این است که مغز انسان سالم تمایل به فریب خود دارد و برای درست کردن تصویر شکل های ساختگی رادر نظر می گیرد. یعنی ناخواسته خودمان را گول میزنیم.

اما کسانی که دچار اختلال روانی هستند چنین تصوراتی ندارند. مغز آن ها نمی تواند بین جزئیات ارتباط برقرار کند. آن ها ماسک را همانطور که هست می بینند. از نگاه این افراد ماسک از یک طرف برجسته است و در یک جهت می چرخد.

تفاوت باهوش ها در چیست؟ آن ها تفاوت زیادی با افرادی که دارای اختلال روانی هستند ندارند اما وجه تمایز کوچکی بینشان وجود دارد. افراد باهوش هر دو نوع تفکر را دارند. هم تفکر افراد سالم و هم تفکر افرادی که دارای اختلال روانی هستند. و می توانند بین این دو تفکرشان را تغییر دهند. علاوه بر این می توانند خیلی فوری عمل کنند و دیگر ذهن شان دریافت فریب ها را متوقف کند.