آقای قالیباف فردی دلسوز در جریان اصولگرا است و باید طرح وی مورد توجه قرار گیرد

گروه اجتماعی- شاکری با بیان اینکه به طور کلی هر تشکل فعال و پویایی در عرصه سیاسی باید با توجه به مقتضیات روز و نیازهای روز مردم خود را منتطبق سازد، گفت: این تشکل ها می توانند با حفظ ارزش ها و اصول، به این موارد توجه کنند. حال اصولگرایی نیز از این اصل مستثنی نیست و تغییرات در ساختار و روندها می تواند به تسهیل به روز رسانی کمک کند.

وی در گفت و گو با افکارنیوز افزود: اصولگرایان تاکتیک ها و سیاست های خود در سال های اخیر را باید ارزیابی کنند و به این سوال پاسخ دهند که آیا توانسته اند به اهداف برسند و در  غیر این صورت مشکل کجاست؟ و به آسیب شناسی بپردازند. 

اقبال شاکری با اشاره به نامه قالیباف به جوانان خاطرنشان کرد: آنچه در نامه قالیباف مطرح شده بیشتر می تواند دغدغه ارتباط مستقیم میان اصولگرایان با کف جامعه و بدنه اصلی باشد و اینکه می بایست خیل عظیم جوانان فرهیخته و انقلابی برای فعالیت و کنش گری مورد توجه قرار گیرند.

این عضو شورای شهر افزود: این ارتباط باید با جوانانی که به صورت خودجوش در عرصه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی در راستای نظام و انقلاب حرکت می کنند، در اولویت باشد.

وی در پایان گفت: حال در این میان جامعه در انتظار است تا ببیند که خروجی کنش ها و فعالیت های اصولگرایان چیست تا به آن واکنش نشان دهند. از این رو در پسا انتخابات این فضا مهیا است و نامه قالیباف نیز در این میان می تواند پیشنهادی خوب برای شروع اقدامات جدید باشد.