مراقبت از پیری پوست

بیش از حد از محصولات ضد پیری استفاده نکنید. هیچ محصولی نمی‌تواند به خودیِ خود با چروک‌ها، لکه‌های تیره و خشکی پوست مبارزه کند، بنابراین سعی نکنید همه این مشکلات را در یک زمان برطرف کنید. اگر یک موضوع را انتخاب کنید و زمان و پولتان را روی آن صرف کنید نتیجه می‌گیرید.

اگر یک محصول پوستتان را تحریک می‌کند استفاده از آن را متوقف کنید.

 

پیر شدن پوست طبیعی است و شما نخواهید توانست آن را با هیچ تکنیکی متوقف کنید در عوض باید روی داشتن پوستی سالم متمرکز شوید که درنتیجه پوستتان جوان‌تر به نظر برسد.

 

2. یک مرطوب کننده مناسب پوستتان بخرید و هر روز از آن استفاده کنید

استفاده از یک مرطوب‌کننده روزانه یکی از کلیدهای داشتن پوست سالم در هر سنی است. با بالارفتن سن اما استفاده از آن مهم‌تر می‌شود. پوست شما به طور طبیعی و در گذر زمان خشک خواهد شد که باید با مرطوب‌کننده آن را جوان و نرم نگه دارید. هیچ محصولی برای همه مناسب نیست. آنچه که برای شما خوب است پیدا کنید.

3. رژیم غذایی غنی از آنتی‌آکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی داشته باشید

شما می‌توانید بیشتر مواد مغذی و ویتامین‌ها را از غذاها دریافت کنید. دریافت این مواد زمانی اهمیت بیش‌تری پیدا می‌کند که پا به سن بگذارید. با این حال شما باید استفاده از یک مکمل را هم در نظر بگیرید.

4. مراقبت از پوستتان را با استفاده از کرم‌های ضدآفتاب، هیدراتاسیون و بررسی سرطان ادامه دهید

همان‌طور که سنتان زیاد می‌شود، مراقبت  از آن نیز بسیار اهمیت دارد. نیازی نیست که عادت‌های مراقبت از پوستتان به‌طور مرتب تغییر کند، چون شما در حال بزرگ‌تر شدن هستید. روزانه مقدار زیادی آب بنوشید، یک رژیم غذایی سالم بخورید و به اندازه کافی بخوابید. اگر این عادت‌ها را در طول زندگی داشته باشید، پوست شما جوان و پر انرژی باقی خواهد ماند.