دستگیری توزیع کننده حرفه ای مواد مخدر در محدوده غرب تهران

سرهنگ محمد بخشنده درباره جزئیات دستگیری این متهم، گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران عملیاتی پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، مشخص شد که یکی از توزیع کنندگان حرفه ای مواد مخدر در محدوده غرب تهران به تازگی اقدام به قاچاق مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به تهران نموده و قصد دارد این مواد را توزیع کند.

وی افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که طی آن دستور دستگیری متهم و بازرسی از خودرو و مخفیگاه وی صادر شد و بلافاصله تیم های عملیاتی پایگاه دوم این پلیس برای دستگیری متهم وارد عمل شدند. 

سرهنگ محمد بخشنده گفت: پس از مدتی تعقیب و مراقبت، خودروی این متهم در محدوده غرب تهران شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه به همراه مواد مخدر همراهش دستگیر شد. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: در بازرسی از خودروی این متهم مقدار ۵۸ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط گردید و متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر مذکور اعتراف کرد. 

وی ضمن تقدیر از زحمات ماموران جان برکف پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، گفت: ماموران این یگان به صورت شبانه روزی در راه مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر تلاش می کنند و همچنین سه تن از کارشناسان پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به صورت شبانه روزی ضمن استقرار در مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت گزارشات و اخبار شهروندان در خصوص موارد مشکوک هستند.