آدرس ادارات  پست در تهران

 شعب شرکت پست در چارچوب وظایفی که برای آنها تعریف شده اقدام به ارائه خدمات به شهروندان  می کنند.

این روزها  پست بار،‌تعویض کارت ملی و شناسنامه « اعلام مفقودی کارت های شناسایی مفقودی و غیره از بیشترین مراجعات مردم به اداره پست محسوب می شود.

 ایرانی ها اولین ملتی بودند که در حدود سه هزار سال پیش در موضوع جابه جایی کالا پیش قدم شدند.و اقدام به تاسیس تشکیلات منظم پست کردند که در آن سال ها تحت عنوان چاپار فعالیت داشت.

با گسترش جوامع و پیشرفت تکنولوزی، پست جلوه تازه تری پیدا کرد و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در سال 1367 پست به عنوان یک شرکت مستقل دولتی تغییر ساختار داد.

نیاز جوامع به پست به عنوان یک ضرورت در قرن بیست و یک بیش از پیش مطرح شد و امروزه ادارات پست در نزدیکی محل سکونت مردم در نظر گرفته شده تا سهولت در خدمت رسانی به مردم باشد.

آدرس ادارات  پست در تهران

شهروندانی که در هسته مرکزی شهر تهران سکونت دارند و یا محل کارشان در این محدوده است می توانند برای انجام کار به منطقه 11 پستی به نشانی انتهای خیابان سعدی جنوبی، منطقه 15 پستی خیابان شهید مفتح شمالی نرسیده به مطهری و منطقه 14 پستی ضلع شمال غرب میدان ولیعصر مراجعه کنند.

ساکنان شرق تهران نیز می توانند به منطقه 16 پستی  میدان رسالت ،خیابان نیروی دریایی ، منطقه 17 پستی به نشانی خیابان نبرد جنوبی ،بلوار شهید ده حقی، خیابان کوثر مراجعه کنند.

منطقه 18 پستی در نزدیکی ساکنان جنوبی شهر تهران به نشانی شهر ری، انتهای خیابان رازی قرار دارد.

بر اساس این گزارش ساکنان شمال شهر نیز می توانند برای اموری همچون تعویض شناسنامه ، کارت ملی و غیره به منطقه 19 پستی به نشانی خیابان شریعتی نبش پل بزرگراه آیت الله صدر مراجعه کنند.

ساکنان غرب تهران هم می توانند به منطقه 13 پستی به نشانی خیابان کارگر جنوبی چهار راه لشگر،مراجعه کنند.

گفتنی است: در شهر تهران 8 شعبه پست در نقاط مختلف شهر  به شهروندان تهرانی خدمات رسانی می کنند.