پیش بینی رتبه‌های نخست، تک رقمی و دو رقمی کنکور سراسری ۹۶
در حالیکه سازمان سنجش اعلام کرده است که بزودی نتایج اولیه کنکور سراسری 96 را اعلام خواهد کرد. سایت درس زندگی دات کام وابسته به یک مشاور مطرح کنکور در اقدامی جالب؛ اقدام به پیش بینی رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکور سراسری 96 نموده است.
 
رتبه های برتر زیر از شانس بیشتری برای تصاحب رتبه های نخست ، تک رقمی و دو رقمی آزمون سراسری 96 رشته های ریاضی و علوم تجربی برخوردار هستند.

اسامی بخت های اصلی کسب رتبه نخست رشته ریاضی:
صابر دین پژوه از تبریز ؛ امیررضا نشانی مقدم از ساری ؛ امیرحسین رستمی از زنجان

اسامی برخی از شانس های رتبه تک رقمی رشته ریاضی :
محمدکاظم فقیه خراسانی از یزد؛ محمدسندانی کاشی از تهران ؛ عرفان عزیز خانی از ابهر ؛ شعرا جعفری تبار از تهران
 
اسامی برخی از شانس های کسب رتبه دو رقمی رشته ریاضی :
کسری عباس زاده از تبریز ؛ رضا قانع خیابانیان از تهران؛ عارفه محمدنژاد از تهران ؛ ندا احمدی امیری از تهران ، شادی قاسمی طاهری از تهران ، مهتاب بیگ وردی از تهران ، یاسمن ترابی از تهران ، حسن ذاکر زواردهی از بابل ؛ هومان جواهری از شیراز ؛ محمدرضا بهرامیان از اصفهان؛ محمدمهدی عرفانیان از مشهد؛ امیررضا رضایی پژدند از مشهد؛ سجاد شهابی از مشهد ، سیّد حسام الدین مراد بیگی از شهریار ؛ علی بابائی از شهر قم ، ارشیا مقیمی از زنجان .

اسامی شانس های اصلی کسب رتبه نخست رشته علوم تجربی:
ارسلان حریرچی از تبریز ؛ یاسمن میر از بابل ؛ فربد سمنانی از سمنان.
 

اسامی بخت های اصلی کسب رتبه تک رقمی رشته تجربی :

بردیا ضمیری از شیراز ؛ محسن نیکوئی از یزد ؛ امیرحسین قویدل از تبریز ؛ سید آرمین عزیزی از ملارد ، سیّد سحاب اعرابی از تهران.
 
نام برخی از شانس های کسب رتبه دو رقمی رشته تجربی :
آیدا محمّدی از تهران ، امیررضا پاشاپور یگانه از تهران ، محمدرضا نادری از بابل ، شکیبا رحیمی از اصفهان ، مینا قیطاسی پور از پاکدشت ، عرفان بهروز از تبریز ، سیّد قاسم قاسمیان از شیراز ، سیّد رضا سالاری کیا از شیراز ، بهاره زاهدی نسب از کرمانشاه ، امیررضا مرادی از نیشابور

اسامی سایر رتبه های دو رقمی احتمالی این سایت در رشته علوم تجربی :
ملیکا میرزاجانی از تهران ، رضا اکبری اسبق از تهران ، علی رفیعی از تهران ، کیانا عدلی از تهران ، الهه شمسی پور از تهران، آرمین خالقی از تهران، بامداد هوشنگ پور از تهران ، ندا صدیق نیا از تبریز ، سیّده پگاه بلاغی مبین از تبریز ، سحر خاکسار از مشهد ، کیمیا شادمان از شیراز ، پردیس بستانیان از شیراز ، پریا بختیاری از کرمانشاه ، علی ظهرابی از کرمانشاه ، نیکو بیان از نیشابور ، سپهر هادی زاده از اهواز ، نگین رحیمی از یاسوج.