به گزارش فارس، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

این زن در برابر قاضی شعبه ۲۵۰ این مجتمع قضایی خانواده با اشاره به اینکه یک فرزند داشته و حدود ۴ سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، اظهار داشت: شوهرم به جای اینکه به فکر زندگیمان باشد، دائم به خانه مادرشوهرم می‌رود.

وی با بیان اینکه خانه مادر شوهرم در طبقه بالای خانه ماست، گفت: شوهرم ابتدا به دیدن مادرش می‌رود و بعد از آن به خانه آمده و استراحت می‌کند.

این زن در برابر قاضی این شعبه بیان کرد: آنقدر شوهرم بی‌فکر است که رسیدگی به مادرش را به حفظ کردن زندگیمان ترجیح می‌دهد و وقتی در خصوص رفتار‌هایش با او حرف می‌زنم، اهمیتی نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه می‌خواهم از شوهرم جدا شوم و تنها با فرزندم زندگی کنم، افزود: دیگر نمی‌توانم حضور مادرشوهرم را تحمل کنم چون او نیز مانند شوهرم مرا عذاب می‌دهد.

زن در ادامه عنوان کرد: مادر شوهرم همیشه برای شوهرم غذا درست کرده و نمی‌گذارد که شوهرم غذایی که من درست می‌کنم به سر کار ببرد در واقع غذای درست کرده خود را به او می‌دهد و شوهرم در برابر این رفتار‌ها تنها سکوت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مادرشوهرم می‌خواهد حرص مرا در آورد، اظهار داشت: شوهرم همیشه مدعی است که به بهانه احترام به مادرش چیزی نمی‌گوید و من باید این وضع را تحمل کنم ولی من طاقت نداشته و طلاق می‌خواهم.

زن بار دیگر در حضور قاضی گفت: مهریه‌ام را به شوهرم می‌بخشم تا زودتر جدا شوم و او در کنار مادرش زندگی کند گویی او به این شکل راحت‌تر است.

وی در انتهای جلسه رسیدگی به پرونده ادامه داد: حضانت فرزندم را به شوهرم می‌دهم چون وضع مالی خوبی دارد و مادرشوهرم می‌تواند از او مراقبت کند و مشکلی پیش نیاید.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات زن، حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و جلسه را خاتمه داد.