اصحاب رسانه، سفیران اطلاع رسانی صنعت و اقتصاد کشورهستند

پیام مهندس هاشم یکه زارع به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است:

 

"ن و القلم و مایسطرون"

 

هفدهم مردادماه، در مرور روزها، یادآور شهد جانی است که در راه روشنگری جاری شد، تا آیین چراغ‌داری و آگاهی بخشی، مانا و پایدار بماند و تعبیری باشد، بر این گزیده که «آن را که خبر شد، خبری باز نیامد». این روز، روز پاس‌داشت طلایه‌داران نعمتی بزرگ است که خداوند رحمان در مکتوب خود بر آن سوگند یاد می‌کند، روز تکریم اصحاب قلم و صاحبان رسانه که چشم و چراغ ملتند، همانان که با روشن‌ضمیری، آگاهی‌بخشی را رسالت خود برگزیدند و بر کرامت این رسالت همین حجت کافی است که حضرت حق به قلم و مکتوب‌شان قسم خورده است.

 

این روز، سال‌روز شهادت محمود صارمی، خبرنگاری است که به عنوان الگو و اسوه‌، در نگهبانی و صیانت از مسوولیت آگاهی‌بخشی، شهادت را برگزید. آزادگی و حریت صفت زیبنده این رادمردان عرصه جهاد است، کسانی که حیثیت خود را در گرو ارتقای آگاهی در جامعه نهاده‌اند و خداوند بر این عزتمندی گواهی داده است. از این سبب، زیبنده‌ترین روز برای تجلیل از خدمات ارزنده خبرنگاران و اصحاب رسانه، روزی است که کرامت جانبازی در اعتلای آگاهی اجتماعی تکریم شود. این تاریخ شکوهمند را که روز پاس‌داشت قلم و رسالت روشنگری است به همه آنان‌که مرارت مسوولیت دشوار اطلاع‌رسانی را در رسانه‌های  مختلف عهده‌دار شده‌اند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم. بی‌شک همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع‌رسانی سفیرانی هستند که پیک‌شان، روشنایی و اعتلای دانش عمومی است، غذای روحی که بر نعمتش باید شاکر بود.

 

ما در گروه صنعتی ایران خودرو، رشد و ارتقای اطلاعات جامعه را مرهون اهتمام و خدمت این عزیزان می‌دانیم و باور داریم که اعتبار صنعت خودرو در کشور حاصل همت بلند فرزندان این کشور و همکاری با اصحاب رسانه است که دردمندانه در تمامی عرصه‌ها مسوولیت و رسالت آگاهی‌بخشی و شفاف‌سازی  و ارتقای سطح فرهنگی جامعه را پذیرفته‌اند. صد البته ما به تداوم این همکاری و معیت که حاصل آن ارتقای صنعت خودروی کشور نیز خواهد بود، امیدواریم.

 

از خداوند منان برای همه شما بزرگواران که با پذیرش آیین چراغ‌داری، راه روشن آینده را برای همراهی و همکاری تسهیل می‌کنید، فربه‌شدگی در قلم و عزت و سلامت آرزومندیم. امید آن که با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت خود موفق باشید.