طلایی: این دهه از مدیریت شهری هرگز تکرار نخواهد شد

مرتضی طلایی در جریان جلسه علنی روز سه شنبه شورای شهر تهران ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: با توجه به ظرفیتی که رسانه ها و خبرنگاران دارند، مدیران در دستگاه های مختلف می توانند از این ظرفیت و پتانسیل به نحو مطلوب جهت معرفی خدمات خود استفاده کنند.

وی همچنین به نتایج کنکور سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: از هیات رئیسه درخواست می شود با توجه به سنوات گذشته نفرات برتر کنکور سال جاری را برای تجلیل در شورا دعوت کند.

طلایی در ادامه به افتتاح خط ۸ متروی تهران اشاره کرد و گفت: با تلاش مدیریت شهری حدود ۳۰۰ کیلومتر خط مترو با ۱۰۱ ایستگاه در شهر تهران احداث شده است که این موضوع از جهات مختلف قابل توجه است.

وی تاکید کرد: قطعا این دهه از مدیریت شهری هرگز تکرار نخواهد شد، چراکه اقدامات انجام شده در این دوره قابل توجه بوده است.

نایب رئیس شورای شهر تهران در ادامه به برگزاری مراسم اربعین سال جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به اتمام این دوره از مدیریت شهری تقاضا می شود که مدیریت بعدی توجه ویژه ای را به موضوع اربعین و برگزاری مراسم آن داشته باشد و همانند سال های گذشته به این موضوع عنایت کند.

طلایی اظهارامیدواری کرد: تغییرات در مدیریت شهری مراسم اربعین امسال را تحت الشعاع قرار ندهد و مدیریت شهری آینده توجه لازم را به برگزاری مراسم اربعین داشته باشد.

وی در پایان به محل های خرید و فروش خودرو و بارفروشان در برخی از محلات شهر تهران اشاره کرد و گفت: متاسفانه در برخی از محلات از جمله محله پونک و همچنین محلات خیابان پیروزی مردم از استقرار این افراد عاجز شده اند که امیدواریم مدیریت شهری به این موضوع رسیدگی کند.