انتخاب شهردار تهران به تعویق می افتد؟

محمد سالاری منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع به تعویق افتادن گزینه نهایی برای پست شهرداری تهران، گفت: پس از ارائه برنامه آقای مهرعلیزاده، شورای پنجم قطعا تنفس خواهد داشت و بعد از آن جلسه‌ای را با یکدیگر برای نحوه تصمیم گیری در خصوص انتخاب کاندیدای نهایی خواهیم داشت. اگرچه طبق تصمیمات گذشته قرار بود تا بعد از ارائه برنامه، درباره انتخاب نهایی تصمیم گیری شود، اما با توجه به انصراف تلویحی آقای مرعشی و مجموعه برنامه‌هایی که دوستان ارائه داده‌اند، فکر می‌کنم که منتخبان شورا باید با یکدیگر مذاکراتی داشته باشند.

سالاری با بیان اینکه همه 21 نفر منتخب مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از یک جریان اصلاح طلبی هستند، گفت: همچنین همه کاندیداهایی که برنامه‌های خود را ارائه داده‌اند، از یک جریان اصلاح طلبی برخوردارند، به همین منظور می‌گویم که همه برنامه‌های ارائه داده شده از سوی افراد تراز خوبی داشت، به همین علت ضرورت دارد که منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران برای رسیدن به یک گزینه نهایی دقایقی را با یکدیگر صحبت کنند.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه چند درصد امروز گزینه نهایی انتخاب می‌شود، تصریح کرد: انتخاب گزینه نهایی بستگی به این دارد که چه پیشنهاداتی از سوی منتخبان شورا مطرح شود.

سالاری اضافه کرد: با توجه به اینکه به صورت قطعی زمان شروع دوره پنجم شورای شهر 12 شهریور ماه خواهد بود، به همین منظور پیشنهاداتی مبنی بر اینکه انتخاب گزینه نهایی چند روزی به تاخیر بیافتد، وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر امروز به جمع بندی برسیم گزینه نهایی را انتخاب خواهیم کرد، اما من نمی‌توانم از طرف جمع بگویم که تصمیم نهایی چه خواهد بود.