از این پس می‌توانید خودروهای خود را لحظه‌لحظه کنترل کنید

دیجی نصب - کافی است سیستم ردیابی یا مکان یاب خودرو اگزد را روی خودرو خود نصب کنید. ردیاب سیم کارت خور ماهواره ای اگزد ، یک وسیله کوچک در اندازه یک گوشی موبایل است که سیم‌کارت روی آن خورده و بر روی ماشین (داخل درب ماشین یا داخل سقف و یا داخل داشبورد ماشین) جاسازی و نصب می‌شود . این سیستم سیم‌کشی بسیار آسانی دارد.

 

مشخصات ردیاب خودرو سیم کارت خور ماهواره ای ( جی پی اس ماشین )  

  • دریافت موقعیت جغرافیایی خودرو توسط اس ام اس
  • نمایش موقعیت بر روی سایت
  • خاموش کردن و بستن در های خودرو با ارسال اس ام اس
  • گزارش گیری مسیر های طی شده

 

ردیاب ، جی پی اس ، ردیاب خودرو ، مکان یاب ،ردیاب ارزان قیمت ، جی پی اس ماشین ، ردیاب خودرو قیمت ، جی پی اس خودرو

ردیاب خودرو سیم‌کارت‌خور ماهواره‌ای اگزد پس از نصب روی خودرو، در هر لحظه و موقعیت جغرافیایی که همان طول و عرض جغرافیایی است را از ماهواره‌های جی‌پی‌اس دریافت کرده و از طریق ارسال اس‌ام‌اس به صاحب خودرو ارسال می‌کند و از طریق اینترنت سیم‌کارت، همین موقعیت را بر روی یک سایت ردیابی مخابره می‌کند. به این ترتیب، در هر لحظه صاحب خودرو می‌تواند در هرکجای دنیا و بدون محدودیت فاصله، خودرو خود را به صورت کاملا آنلاین بر روی سایت ردیابی مشاهده کند.

 

همچنین ردیاب یا مکان یاب خودرو می‌تواند کار یک دزدگیر خودرو را هم انجام دهد، چون هم به آژیر متصل می شود و هم به سنسور ضربه و از طریق ریموت کنترل و ارسال اس‌ام‌اس می تواند درب‌های ماشین را از هرنقطه ای از دنیا باز و بسته کند و در صورت به سرقت رفتن خودرو صاحب خودرو می‌تواند با ارسال یک اس‌ام‌اس ماشین خود را خاموش کرده که به هیچ وجه قابلیت روشن شدن مجدد خودرو وجود ندارد؛ مگر اینکه صاحب خودرو اجازه روشن شدن مجدد خودرو را با ارسال یک اس‌ام‌اس به ردیاب داخل ماشین صادر کند

 

سامانه خودرویاب

سامانه ردیاب خودرو (AVL)، سامانه‌ای است که موقعیت وسایل نقلیه‌ای را که دارای ردیاب برای ارتباط با مرکز هستند، تعیین می‌کند.

معمولاً موقعیت با استفاده از سامانه موقعیت‌یاب جهانی (جی‌پی‌اس) یا گلوناس تعیین می‌شود و سپس از طریق پیامک، سرویس بسته امواج رادیویی (جی‌پی‌آراس)، و یا ارتباط رادیویی با ایستگاه‌های زمینی ارسال می‌شود. استفاده از سامانه جهانی ارتباطات همراه (جی‌اس‌ام) و ارزیابی داده بهینه (EVDO) رایج‌ترین روش‌هایی هستند که به علت نرخ پایین ارسال داده، هزینه پایین و فراگیر بودن نسبی این سرویس‌ها معمولاً در سامانه‌های خودرویاب به‌کار می‌روند.

نیاز به پهنای باند پایین اجازه می‌دهد که از فناوری ماهواره برای دریافت داده‌های سنجش از راه دور با هزینه نسبتاً بالاتر استفاده کرد، اگرچه پوشش جهانی ماهواره‌ها اجازه می‌دهد در مناطق دور از دسترس که حتی خارج از پوشش شبکه‌های عمومی و رادیویی هستند، بتوانیم از این فناوری استفاده کنیم. امروزه این سامانه‌ها به همراه سایر سنسورهای مختلف درون خودرو مانند، سنسور دما کارتخوان خودرویی داده‌های متنوعی را برای مدیران ناوگان تولید و ارسال می‌کند.

تفاوت ردیاب با مسیریاب و رهیاب چیست؟

جی پی اس استفاده‌های متفاوتی دارد. برای مهندسین عمران به عنوان ابزار نقشه‌برداری دقیق است. برای وسایل نقلیه هوایی، دریایی و زمینی بهترین وسیله ناوبری است. برای تأمین امنیت و کنترل از راه دور هم کاربرد دارد.

۱- مسیریاب و رهیاب موقعیت دریافت شده از ماهواره را بر روی نقشه نمایش می‌دهد.

۲ – ردیاب موقعیت دریافت شده از ماهواره را به صورت GPRS و یا SMS ارسال می‌کند.

 

تفاوت دزدگیر ماشین با دزدگیر ماهواره‌ای ماشین چیست؟

حتماً برای شما هم پیش آمده که صدای آژیر را نشنیدید. معمولاً فاصله و صدای آژیر یک محدودیت در همه دزدگیرها می‌باشد. حتی دزدگیریهای دارای ریموت تصویری هم تا محدوده‌ای می‌تواند شما را مطلع سازد. اما بعد از سرقت هیچ فایده‌ای برای صاحب خودرو نخواهد داشت. روی همه دزدگیر ماشین نوشته ALARM را خواهید دید. یعنی سازنده دزدگیر ماشین آن را به اسم دستگاه اعلام هشدار ساخته است نه دزدگیر!

 

تفاوت دزدگیر سیمکارتی با دزدگیر ماهواره‌ای چیست؟

هر دو سیمکارت می‌خورد اما …

۱ – دزدگیر ماهواره‌ای موقعیت دقیق را از ماهواره دریافت می‌کند و از طریق سیمکارت ارسال می‌کند.

۲ – دزدگیر سیمکارتی موقعیت تقریبی (با خطای ۵۰۰۰ متر تا چند کیلومتر) را از طریق دکل مخابراتی دریافت می‌کند و از طریق سیمکارت ارسال می‌کند.

پس نقش سیمکارت در دزدگیر ماهواره‌ای فقط برای فرستادن اطلاعات است .

 

چگونه این ردیاب خودرو را خریداری کنیم؟

شما می توانید با مراجعه به سایت دیجی نصب و خرید این ردیاب از مزایای نصب در محل نیز برخوردار شوید. شما پس از خرید لوازم جانبی خودرو از این سایت فروشگاهی کادر مجرب دیجی نصب بعد از هماهنگی با شما در محل کار یا محل زندگی و یا هرجای دیگری که شما مشخص کنید حاضر شده و در همان محل کار نصب لوازم خریداری شده را انجام میدهد.