پاسخ معاون قالیباف به شهردار جدید تهران

معاون مالی شهرداری تهران اظهار داشت: ما اعلام کردیم ۵۰ درصد در حوزه بافت فرسوده برابر قانون از سال ۸۶، ۵۰ درصد یارانه بلیت اتوبوس و مترو، ۶۰ درصد جرایم راهنمایی و رانندگی، بدهی بابت عوارض مستمر و یک میلیارد دلاری که مجلس تصویب کرده و... بدهی های دولت به شهرداری است که همه مستنداتش موجود است.

گودرزی ادامه داد: ۱۹ هزار میلیاردی که عنوان کردیم دقیق است و این رقم واقعی بدهی دولت به شهرداری است؛ ما حتی با نوبخت جلسه گذاشتیم و قرار شد آن ها مبالغی را تا پایان سال ۹۵ بدهند که بسیاری از آن محقق نشد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به بدهی ۴هزار و ۵۰۰ میلیونی شهرداری به دولت که نجفی عنوان کرده بود افزود: عددی که دوستان اعلام کردند شاید منظورشان بدهی ما به بانک ها باشد، ما هم البته این بدهی را قبول داریم و اعلام کردیم اما مبلغ بدهی ما خیلی کمتر است که عنوان شده است.

گودرزی در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون به صورت رسمی پاسخ نجفی را نداده اید گفت: بدهی ۱۹ هزار میلیاردی چیزی است که واقعیت دارد و اسنادش موجود است، بارها هم اعلام کرده ایم، اما چیزی که واقعیت ندارد دلیلی هم ندارد پاسخ دهیم. این بدهی ها مستند نیست.