یک قاضی قلابی دستگیر شد

حجت الاسلام و المسلمین سیدمصطفی حقی از دستگیری غاصب عناوین قضایی در شهرستان گرگان خبر داد و اظهار کرد: متهم با غصب عناوینی، چون بازپرس ویژه قتل، قاضی دادگستری استان، بازپرس ویژه قوه قضائیه با فریب افراد اقدام به کلاهبرداری کرده است.

وی با اشاره به استمرار فعالیت مجرمانه نامبرده و شکایت مطروحه اظهارکرد: با تحقیقات انجام شده متهم در شهر گرگان دستگیر و با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شد.

دادستان مرکز استان گلستان خاطرنشان کرد: مطابق مستندات و شکایت موجود، پرونده متهم به اتهام کلاهبرداری به مبلغ ۴۵ میلیون ریال، در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای مرکز استان در حال رسیدگی است.

این مقام قضایی افزود: با عنایت به ماهیت این پرونده به دلیل این که امکان دارد شکات دیگری هم داشته باشد، کماکان در حال انجام تحقیقات است و ممکن است مال باخته‌های احتمالی دیگری وجود داشته باشد.

حقی در پایان توصیه کرد: مردم فریب افراد چرب زبان با عناوینی مانند نفوذ در دادگستری و یا ارتباط با قضات را نخورند و پرونده‌های خود را از طریق مجاری قانونی پیگیری کنند تا در دام کار چاق کن‌ها و کلاهبرداران گرفتار نشوند و در صورت وجود شکایت در این زمینه، موارد را به حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان گلستان یا دادستانی مرکز استان و دادستانی شهرستان‌های استان گزارش کنند.